vosperdk

Nyrenoveret penthouselejlighed stylet til salg.

Vosper Boligstyling & Fotografering ApS
8 år siden
sidst ændret:8 år siden

Før

Spisestuen før · Mere information

Spisestuen Efter

Spisestue Efter · Mere information

Soveværelset var det gamle tørreloft med fritliggende spær.

Soveværelse Før · Mere information

Efter: Møbleret og klar til salg

Soveværelse Efter · Mere information

Før - stuen på første sal

Stuen førbillede · Mere information

Efter - jeg brugte en stige som reol og blå malerier for at få lidt farve ind i rummet

Stuen efterbillede · Mere information

Før

Stuen mod trappen førbillede · Mere information

Efter - fra en anden vinkel

Stuen mod trappen efterbillede · Mere information

Link til Busy Bees website for at se flere billeder

(11) kommentarer

  • PRO
    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS
    Forfatter
    8 år siden

    Ja det er en skøn lejlighed. :-)

  • Jette N
    8 år siden

    Så pænt - elsker hvordan det er simpelt stylet med gode kontraster og de lyse farver er bibeholdt!

  • PRO
    WRINKLED
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Meget meget lækker lejlighed. Er vild med loft stolperne!

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Dejligt med alle farverne - er især vild med den gule stol!

  • PRO
    Design By Dane
    8 år siden

    Hold op en lækker lejlighed. Det rå look murstensvæggen og spærene skaber er for cool! Fed detalje at lade skorstenen være i samme look i stedet for at male den over. Lejligheden i sig selv er uden tvivl lækker, men møblerne har bestemt gjort den meget mere attraktiv og hyggelig. Rigtig gode billeder Busy Bees Boligstyling!

  • PRO
    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS
    Forfatter
    8 år siden
    Tusind tak for alle Jeres positive kommentarer. Det varmer hjertet. :-)
  • Ditte
    8 år siden

    Har du meget erfaring med maling af hvide gulve når du indretter? Hvad er fordele og ulemper?

    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS thanked Ditte
  • Trine Hav Christensen
    8 år siden

    Mega fint!

  • PRO
    Vosper Boligstyling & Fotografering ApS
    Forfatter
    8 år siden

    Kære Ditte, i dette tilfælde var det sælgers idé med de hvide gulve. Jeg synes bestemt, at de har deres berettigelse, hvis du har gamle plankegulve. Det giver et lækkert nyt look. Dog er det virkelig vigtigt, at du laver de rigtige forberedelser og ikke sparer på malingen. hvis det er gjort rigtigt er det så flot. Plankegulvene i denne lejlighed var trætte og kedelige og sælger løftede virkelig kvaliteten, da hun malede gulvene.

    Ulemperne kan være skrammer og ridser, men det er mest, hvis du ikke har grundet og malet med kvalitetsmaling.

    En anden ulempe kan være, at det bliver for fersk. Denne lejlighed havde jo den skønneste murstensvæg, men jeg foreslog sælger at sætte tapet op på kontoret, da rummet ellers ville have været alt for hvidt. Jeg synes, at tapetet giver rummet kant.

  • PRO
    Tylko
    8 år siden

    Great makeover - we love those white interiors with colourful and natural wood accents. Well done!

    You should have a look at our profile next time you look for some beautiful and unique furniture. We think you might like our bespoke pieces!

    let's get organised! · Mere information

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.