anna_bergstromtjoho

Kursus?

Anna
8 år siden


Dinesen HeartOak, private residences · Mere information

Sikke et fantastisk sted!!! Jeg vil gerne vide mere om boligindretning. Er det nogen vide om der er nogen kurser jeg kan gå?

(2) kommentarer

  • Trine Vig
    8 år siden
    Benyt dig af Houzz og være ikke bleg for at spørge om specifikke ønsker og forslag der vedrører dit personlige hjem. Der er mange herinde der elsker at hjælpe.

    Boligmargasiner kan for mig godt være en del uoverskuelig, men benyt dig af forskellige boligforretninger, og husk at enhver personlig gennemført stil altid er på mode.
  • PRO
    Lotus Feng Shui
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Hej Anna. Jeg afholder kurser indenfor bevidst boligindretning i Århus og København. I september har vi bl.a. et kursus omkring farvesætning af rum. Du kan læse mere om kurset " Styrk dig selv og dit hjem, og få indsigt i farvernes kraftfulde virkning" her .

    Vi afholder også et Feng Shui introduktionskursus d. 29. august og igen d. 26. sept. i Århus,

    På Feng Shui introduktionskurset lærer du, hvordan du kan indrette dit hjem ud fra Feng Shui principperne, så du får et hjem, der nærer din sjæl og giver dig plads til, at du kan udfolde dit potentiale og din kreativitet.
    Læs mere om introkurset her

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.