Jeg arbejder til hverdag med energibesparende foranstaltninger, da jeg også mener,at det er vigtigt, at spare på energien og skåne miljøet. Hvad mener du ? !

(6) kommentarer

  • Dorothea Gundtoft
    8 år siden

    Helt sikkert! Det er vigtigt at inkorporere det i en enhver design løsning hvis man har muligheden for det- jeg tror mange bare ikke ved hvor de skal finde løsningen eller firmaet som kan lave det, så det er godt at dette kommer frem i lyset!

    Arkitektfirmaet Aage Lynggaard Petersen thanked Dorothea Gundtoft
  • Mai Copsø
    8 år siden

    Det er SÅ vigtigt! Vi har et ansvar overfor naturen, og det bør vi tage alvorligt. Når man kan lave smukke design løsninger, der samtidigt passer på vores planet, er det netop at skabe et bæredygtigt fundament med respekt for vores fremtid. Virkelig sejt, at I vægter det højt i jeres arbejde, synes jeg.

    Arkitektfirmaet Aage Lynggaard Petersen thanked Mai Copsø
  • Anna Holmquist
    8 år siden

    Detta är jätteviktigt. Det enkla är dock att hålla med - det svåra är att verkligen göra något, särskilt när det handlar om att ändra livsstil och välja bort till exempel bekvämlighet.

    Arkitektfirmaet Aage Lynggaard Petersen thanked Anna Holmquist
  • Jelena Todorovic
    8 år siden

    Jag håller med, superviktigt! Jag är glad för att vår värld börjar gå mer och mer mot att ta hand om naturen och miljön. Det finns så mycket vi kan göra med små medel i många fall, och om alla hjälps åt kan vi få njuta av vår planet mycket längre. Bra jobbat med att arbeta för vår natur dagligen när ni ritar hus!

    Arkitektfirmaet Aage Lynggaard Petersen thanked Jelena Todorovic
  • PRO
    Ecopti
    8 år siden

    Vi synes også det er virkeligt vigtigt at tænke på miljøet. Derfor arbejde vi med energibesparende belysning og styring. Det handler om at give folk et bedre alternativ.

    Arkitektfirmaet Aage Lynggaard Petersen thanked Ecopti
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.