nhpeters

Hvordan opbevarer du dine sko?

Nikolaj Peters
1. september 2015

Sko kan let overtage entréen, og få den til at se meget rodet ud. Hvordan opbevarer I jeres sko derhjemme? Fortæl om det her, og vis gerne billeder.

Luxury Hallways · Mere information

(13) kommentarer

• Marcus Hartwall

Bra fråga! Under sängen. Har inte tillräckligt med plats.

• Dorothea Gundtoft

Jeg har en walk-in garderobe som jeg er MEGET Glad for- her står de på række

• PRO
    LeanLiving

Det skal ikke bare være nemt at tage sko af og på, det skal også være nemt at sætte dem på plads. Dit temperament bestemmer om det skal være fint på række på en hylde eller om det er i bunden af et skab med slingrekant, så skoene ikke ryger ud. Men lige meget hvor, hjælper et pust i skoen med sko-deodorant på indeklimaet. Oprydningseksperten Lena Bentsen

• Steen Bech-Møller

Her var lige en idé med en simpel bænk hvor der er plads til 20 par sko.

Eller 15 par + noget langt, fx. en paraply eller støvler.

Skal det være ekstremt, kan der også laves plads til skoene i højskabet (o;

• Fannymilla Falking

Jeg har desværre ikke et skoskab/hylder så jeg stiller dem lidt rundt omkring i min lejlighed :)

• Trine Nyborg

Jeg har en lille hylde til sko. resten af mine sko ryger i bunden af alle vores skabe.

• Jette Yde

Vi bruger sko skabe fra ikea, som godt kan have 3 par sko i hver. Dem der bliver brugt mest samt støvler stå på en bakke under. Uden det roder:)

• Trine Nyborg

Hvor mange skoskabe har I så til hele familien? Synes skoskabene fra IKEA optager en del plads, men det kommer selvfølgelig an på hvor småt eller stort man bor :-)

• Jette Yde

Nu er vi kun min søn og jeg i vores hustand og vi har 9 skoskabe. Vi har også flere sko end man bør og det er incl forskellige fodboldstøvler også. De hænger bag min hoveddør og det kan de lige være for døren. Muren ville ikke kunne bruges til andet, så pladsen er udnyttet optimalt:)

• Trine Nyborg

Ja 9 skoskabe må betyde en del sko ;-)

• Jette Yde

Men man er jo også nødt til at fylde dem ud når de nu engang er købt, ik:)

• PRO
    LeanLiving

Som oprydningsekspert vil jeg anbefale sæsonopbevaring. Tag en flyttekasse og skriv SÆSONSKO på. Når du skifter til sommersko ryger alle vintersko i kasses om v.v. Det giver meget mere plads i det daglige og når kassen kommer frem, kan du tage et frisk blik på dine sko og spørge dig selv, om de virkelig stadig er gode nok. Ellers ud. Brug det samme trick med tøj.

• Trine Nyborg

Fantastisk ide! Jeg gjorde det med tøj sidste år, og det var som at få nyt tøj da jeg endelige pakkede sommertøjet ud! Meget af det havd jeg glemt jeg havde, fordi jeg ikke havde gået og kigget på den en helt sæson forinden.

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.