katrineml

Indret ved hjælp af moodboards

KML Design
8 år siden

Hejsa,

Hvis der er nogen af jer derude det er svært at beslutte jer for, hvilke gulve I skal vælge, hvilke farver på væggene, der vil klæde jeres møbler eller hvilket stoft I skal have på jeres nye sofa - så har jeg introduceret et koncept jeg kalder MOODBOKS. En boks fyldt med materialeprøver -træ, fliser, tæpper, stof til gardin og polstring, læder, metaller, linoleum, tapet- og farveprøver. Alt sammen nøje udvalgt så det hele passer sammen.

I boksen ligger også en opslagstavle og ideen er så, at man kan skabe forskellige moodboards med materialeprøverne - for at spore sig ind på den retning man ønsker for sin indretning. Boksen, der vejer næsten 7 kilo, sælger jeg for 1.800 kr. inklusiv moms og forsendelse.

Nedenfor kan du se nogle billeder af boksen:

Og her lidt billeder af arbejdsprocessen:

Du kan bestille din egen boks og læse meget mere om konceptet her: www.moodboks.com

Mvh
Katrine

Kommentar

    Sponsored

    Reload the page to not see this specific ad anymore

    Danmark
    Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

    Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.