Hvordan ville i style en barvogn?
9 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(15) kommentarer
- 9 år siden
- 9 år siden
Relaterede diskussioner
Hvordan ville I indrette denne stue?
Kommentarer (1)Smukt rum - lækkert lys!!! Jeg ville placere sofa arrangement foran brændeovn, en 3 pers. lige ud for brændeovn, sofabord foran og på hver side skal der stå 2 pers. sofa........Se flereHvordan ville du reagere, hvis dine voksne børn har dårlig smag?
Kommentarer (3)Jeg vil selvfølgelig diskutere design, smag, indretning, politik og meget andet med mine børn (den ældste går i 4., så de er ikke helt voksne, men hellere begynde tidligt) - men med respekt for at der kan være forskellige holdninger og opfattelser. Måske har de fat i den lange ende og kan lære os noget?...Se flereHvordan gør i jeres gang/entre hyggelig og indbydende?
Kommentarer (9)Nu er gangen jo forsynet med mange døre. Så jeg tænker hotel tema. Dør pladen længst nede ville jeg beklæde med en dørposter som har et billede hvor der er dybde i billedet. For virkelig at underbygge længden af gangen visuelt. En sjov poster kunne være en trappe eller elevator åbning. Der er mange muligheder. Så vil jeg lave spots i loftet, hvor der er placeret en som lyser ned på væggen lige ved håndtaget ved alle dørerne. På væggen vil jeg lodret skrive i en spændende font og farve, navnet på det der er på den anden side af døren. Loftet vil jeg male i en lysgrå tone. Væggene vil jeg male hvide. Nu ser det ud som om at der ikke er et bundstykke i døren til venstre. Men så må der en liste på. Jeg vil lægge et lys grå gulvtæppe i hele gangen. Rummet vil nu syne bredere med de lyse vægge og mørkere gulv og loft. Jeg vil finde billeder af området i den bydel hvor du bor og lave en slags collage på væggen til højre. Kombineret med en lille fralægnings hylde. Fedt og sjovt projekt....Se flereHvordan finansierer i jeres husprojekter?
Kommentarer (6)Det lyder da øv :(. Jeg går som regel ikke i gang med et projekt medmindre jeg har en opsparing til det, men jeg kan selvfølgelig sagtens forestille mig at man står i situationen og det hele blev lidt dyrere end forventet. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad i har gang i for projekter, og hvor meget i mangler, men jeg ville nok generelt prioritere i denne rækkefølge: Se om der er noget der evt. kan vente, og hvor længe. Et fungerende køkken og bad/toilet ville for mig være det vigtigste. Derudover ville jeg opprioritere ting der bliver dyrere jo længere tid der går (f.eks. leje af maskiner, leje af storagerooms, bestille mad udefra grundet mangel på køkken etc.) Låne i banken. Måske I kan tage lån i huset, når det nu er forbedringer? Hvis du/I har et rundhåndet familiemedlem der kan undvære pengene i en periode, kan dette selvfølgelig også være en mulighed - men der skal selvfølgelig være en klar aftale omkring tilbagebetaling, så der ikke bliver noget splid senere. Kvicklån - absolut sidste mulighed. Og i dette tilfælde vil jeg anbefale at betale hurtigst muligt af, så I ikke skal betale alle de sure renter....Se flere- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år siden
- 9 år siden
- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år siden
- 9 år siden
- 7 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore