anna_holmquist26

Vad ska jag hänga på väggarna?

Anna Holmquist
8 år siden
sidst ændret:8 år siden

Mina väggar är alldeles för kala och jag i desperat behov av tips på snygga tavlor, planscher och annat att sätta på väggarna. Jag älskar Olle Eksells fina prints men det måste ju finnas fler alternativ. Snälla, snälla kom med dina tips! Tusen tack!

Inspiration · Mere information

(12) kommentarer

  • soffan231
    8 år siden

    Jag kan tipsa om museibutiker också. Många av dem säljer online så det är bara att kolla runt och beställa!

  • helenewennerstrom
    8 år siden

    Jag kan puffa lite för ett härligt företag Hjeltmans Grafiska som har fantastiska prints och den fantastiska konstnärinnan Malin Ljung.

  • PRO
    Unique things by Lingmerth
    7 år siden

    Du kan ju gå in och kolla i min webbutik, jag säljer både orginalmålningar samt prints till ett billigare pris, välkommen att kika förbi: www.uniquethingsbylingmerth.com

  • User
    7 år siden

    Åh, Olle Eksell är ju legenden!
    Kanske hittar du något bland mina prints. Kolla min profil.

  • PRO
    User
    7 år siden

    Hej Anna, kanskje du finder inspiration blandt plakaterne på Nordic Design Collective sin hjemmeside? Nele | Yndlingsting
    www.nordicdesigncollective.se




  • PRO
    Ania Witwitzka Fine Art
    7 år siden

    Hej! Du får gärna kika på min profil, jag är konstnär och har ca 25 målningar där som du kan titta på för att få inspiration! :-)
    Kika även på min hemsida om du vill se mer www.aniawitwitzka.com
    mvh,
    ania

  • PRO
    Itas design
    7 år siden

    Kanske något från Itas design ;)

  • PRO
    Architerior
    7 år siden

    Spana in Architerior Galleryshop på architerior.co/galleryshop.
    Supernygga prints från unga fotografer som alla har givit sin personliga
    story till bilderna. Kul att få en inblick i vart och hur bilden
    skapades samt att få stötta unga fotografer :)

  • PRO
    Charlotte Mattsson
    7 år siden

    Hej, Gå in på www.prints.se och bli inspirerad. Välkommen Anna!

  • PRO
    AdoptMyart
    7 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}7 år siden

    hejsan! Våga prova en maffig mandala tycker jag, passar överallt. Kolla gärna mina på adoptmyart. Välkommen :D/ Maria

  • PRO
    Artbysool / Sofia Olsson
    7 år siden

    Hej!

    Alla mina målningar är fulla med färg och lysser absolut upp! Besök gärna min sida Artbysool

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.