hzdeleted_27337527

Hvilken serie af vores 2015 nyheder hos Lampefeber er din favorit?

User
8 år siden

Hos Lampefeber sidder vi tit og snakker om de nyheder vi har fået i sortimentet. Vi har vores egne meninger, og naturligvis vores forhandleres mening. Men hvad er din mening?

Hjælp os til at forstå hvad stilen for 2015 dikterer hjemme hos dig:)


Miljøbilleder · Mere information

(11) kommentarer

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Discoco er helt klart min favorit! Den er sjov og anderledes, og så ville den se fantastisk ud i min gang!

    User thanked Trine Nyborg
  • User
    Forfatter
    8 år siden

    Hej Trine

    Tak for dit input, personligt har jeg faktisk også selv Discoco derhjemme. Den har i princippet været i vores program i nogle år, og er som sådan ikke en nyhed, men da den er kommet i en ny størrelse har den fået et wildcard;) Det er en lampe der har et meget forskelligt udtryk alt efter om den hænger i dagslys, eller om der er lys i og lys og skygger får lov til at lege frit på loft og vægge. Designeren Christophe Mathieu er en utrolig rar og behagelig person, som ofte søger inspiration i skandinavisk design, og i det her tilfælde Poul Henningsens arbejde.


  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Enig! Det jeg godt kan lide ved den er, at den på én og samme tid er enkelt og alligevel fyldt med detaljer. Man kan blive ved med at finde små finurligheder. Kan den købes på jeres hjemmeside?

  • User
    Forfatter
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Hej Trine

    Den kan købes hos vores forhandlere som er listet på vores hjemmeside, se forhandlerlisten her:

    Lampefeber forhandlerliste

    Det er helt klart en lampe der skal ses live;)

  • Birgitte Petersen
    8 år siden

    Flotte lamper!

    User thanked Birgitte Petersen
  • Jette Yde
    8 år siden

    Helt klart hundelampen, jeg synes den har et element af finurlighed og er en smule innovativ udi brugen af en lampe og formålet kan varieres :) Me like

  • Dorthe Puccio
    8 år siden

    Jeg kan rigtig godt lide lamperne i billedet! En blanding af guld og bronze ville være flot over mit sidebord i stuen!

  • sanna57
    8 år siden

    Kelly cluster - men også gerne enkelt vis. Det er en smuk lampe med te lysspil, som jeg personlig gerne så i mit hjem. For mig er der et hint af Gaudis brug af organiske former. Utrolig smuk lampe.


  • Pia Hansen
    8 år siden

    nr 1 fantastisk lampe . smuk og meget stilet. elsker de smukke design og så er krom fantastisk smukt <3

  • PRO
    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
    8 år siden

    Jeg synes rigtig godt om Kelly Cluster.

    Modellen er gedigen, let og svævende. Jeg synes derfor, den virker lokkende. Den fanger mit blik.

    Anderledes design fra det, vi er vant til at se.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.