hansenkitchen

OMBYGNING AF EKSISTERENDE KØKKEN

Hansen Living ApS
8 år siden
sidst ændret:6 år siden

En famile købte en lejlighed på Frederiksberg, hvor der 10 år tidligere var blevet bygget et Hansen Kitchen i mahogny, specialindrettet til en kørestolsbruger. Nu ville de gerne have hele lejligheden renoveret, blændet en dør ud til køkkenet og bygget selve køkkenmøblerne om, så det imødekom deres nuværende behov som familie. De lidt slørede billeder viser køkkenet før ombygningen: Køkkenet er delt i to, med en dør imellem. Den ene køkkendel går omkring et hjørne. Målet var at genbruge så mange dele som muligt af det eksisterende køkken, bygge det nødvendige til og skabe en sammenhængende køkkenlinje. Det er det man kan, med et massivtræskøkken. Ombygningen lykkedes til fulde og kunden har udtrykt sin absolutte tilfredshed :-) Her ser I resultatet:


(7) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.