gitteronald

Tips til kvadratmeter og byg-selv

gitteronald
8 år siden
Hej!
Jeg har gang i tusind stykker papir lige nu, fordi vi drømmer om at bygge hus. Jeg synes det er rigtig svært at finde ud af hvor store rummene skal være... Man vil jo helst ikke bygge sit drømmehus og det så føles for trængt! På den anden side sætter økonomien også sine begrænsninger for, hvor stort det kan være :) man kan jo nemt forestille sig et helt slot.

Jeg søger nogle gode artikler/blogs/guidelines til hvor store man skal gøre sine rum.

Jeg søger også tips til hvordan man griber et byggeprojekt an, når man selv har designet det og skal have hyret de rette til at udføre arbejdet (vi har selv hænderne skruet ret godt på, så kan spare lidt ved at vi gør nogle ting selv)

Drømmehuset er vedhæftet på billedet, dog gerne i en 200 kvm udgave med plads til et par børn.

Jeg vil sætte stor pris på, hvis der er nogle der har nogle erfaringer at dele ud af!

(8) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.