trine_pro

Hvem kokkerer hovedsagligt hjemme hos dig?

Tid i køkkenet kan være en stor passion for mange, men kan også gå hen og blive en sur pligt. Hvem kokkerer hovedsagligt hjemme hos dig? Deler du opgaven med din partner, eller er der kun én af jer som svinger grydeskeen? Eller måske du foretrækker at bestille mad udefra i stedet for at stå i køkkenet selv?

Stem og lad os høre mere i kommentarfeltet nedenfor.

Jeg laver maden
Min partner laver maden
Vi laver mad sammen
Vi får take away mad
Andet (uddyb nedenfor!)

(6) kommentarer

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Jeg laver absolut mest mad hjemme hos os - desværre ikke så ofte som jeg gerne ville.

  • Birgitte Petersen
    8 år siden

    Vi deler den sure pligt mellem os her hjemme. De store børn får også lov til at hjælpe til!

  • Dorothea Gundtoft
    8 år siden

    Jeg elsker at lave mad, når man har tid til det, og min kæreste kan faktisk godt finde ud af det når han tager sig sammen ;) Det ender dog oftest i takeaway...

  • Annamusen
    8 år siden

    samme som ovenfor.. oftest take away da vi begge spiser varmt mad på arbejdet til frokost!


  • Jette N
    8 år siden

    Herhjemme er det kun mig der svinger grydeskeen. Bestemt ikke kun af lyst ;o)

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.