Ideer til pynt over sofaen - hvad mangler?
10 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(6) kommentarer
- 10 år siden
- 9 år siden
Relaterede diskussioner
Pejsestuen
Kommentarer (19)Jeg synes det ser rigtigt godt ud! Bedre udnyttelse af pladsen, og samtidig stadig masser af luft. Super godt fundet på. Der er en masse små lamper [her[(https://www.houzz.dk/produkter/lamper-prbr0-br~t_18161) - måske er der noget der kan bruges. Jeg har i hvert fald selv set en masse sjove ting der....Se flereLaver I pakkekalender til jeres partner eller børn?
Kommentarer (3)Åh julen der hører altid pakkekalender til - jeg starter allerede med at holde øje med skønne ting i februar... gemmer dem i en kasse og så skønt i november at kigge i kassen og se at der blot mangler 2-3 ting. Budget bliver på denne måde også fordelt over hele året :-)...Se flereHvad er jeres bedste IKEA hack?
Kommentarer (12)Hej. Vi har længe haft fornøjelsen af en IKEA Kura køjeseng som er vendbar. Efter vi er flyttet i hus sidste år, har knægten fået et værelse hvor sengen lige kan være på endevæggen. Så har jeg sat 2 X 12mm træplader på, skåret et hul og malet, sammen med sengen. Herefter er der sat indvendige hylder op. Jeg har fuget rundt i kanterne, og sat en sandliste på ved gulvet. Værelset er blevet lidt mindre at se på, men der er meget mere plads grundet hylderne indeni. Nu mangler jeg bare at få fundet et fedt Spiderman wallsticker, så man kan se at sengen tilhører en 7-årig;-) Når knægten engang vokser fra det, tager det heller ikke længe at pille ned igen:-D...Se flereideer til drønkedeligt toilet??
Kommentarer (13)Jeg er helt med på de andres idéer, og synes ikke nødvendigvis man skal gemme rør af vejen - jeg synes egentlig det er lidt charmerende på sådan et lille toilet. I tilfælde af at du slet ikke kan se charmen i dem, er det selvfølgelig også en mulighed at dække dem til i stil med min hurtigtegning her: - Du kan evt. lade faldstammen stå, og bare nøjes med opbygningen under vasken (som i næstsidste eksempel i mit forrige indlæg, bare forlænget). Da det ikke er et vådrum (går jeg ud fra), ville det hurtigt kunne bygges op i noget MDF, males, og fuges i kanterne. "Bordpladen" ville jeg ligge løst på, så den hurtigt kan fjernes, hvis der af den ene eller anden grund skal kunne kommes til rørene (hvis man er lidt snedig kunne man også gemme ekstra toiletruller dernede) Den lille hylde kan bruges til f.eks. stearinlys, lidt læsestof, en plante eller andet som kan give lidt hygge....Se flere- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore

Olga's Paintings