Hjælp med min umulige stue
9 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(17) kommentarer
- 9 år siden
- 9 år siden
Relaterede diskussioner
Har brug for hjælp med indretning af ny stue.
Kommentarer (2)Tror aldrig jeg har set en sovesofa i retro stil, så der er du måske heldig! ;) Jeg synes en klassisk sofa ala den på billedet nedenfor kan være super flot sammensat med retro møbler, som på billedet nedenfor. synes de to stile går fint i spænd. Stuen nedenfor er måske lidt for farverig, men i stedet for turkis og orange kunne du vælge hvide, sorte og grå nuancer :)...Se flereHjælp mig med at give stuen
Kommentarer (4)Hej Iryna, Hvis du har behov for inspiration til indretning af din stue, så kig forbi vores blog på vores hjemmeside. Der er en masse dybdegående indlæg med billeder, hvor du kan få gode råd til, at få mere ud af dine kvadratmeter og giver din stue nyt liv. Venlig hilsen Søren og Mette Ingeniør og Indretningsfirma...Se flereHjælp til indretning af stue/køkken allerum
Kommentarer (0)Hej Min mand og jeg er lige flyttet i vores drømme hus i Nordsjælland, og kunne godt bruge nogle ideer og inspiration fra andre til indretning af vores køkken allerum som første prioritet. Derudover har vi en stor kælder som lige nu er står hel tom, på nær nogle enkelte møbler som sælger har efterladt og som vi har godkendt at overtage. Det vi specifikt søger er nogle ideer til indretning, også gerne med en indretningsarkitekt hvis der er nogle som kan byde ind med gode tilbud her. Vores stue er samlet 72kvm med køkken vores kælder er 64kvm Da vi bor i Snekkersten, og i forvejen kommer fra området, er vi fra en bekendt blevet anbefalet Witzke Design i Helsingør som også har en indretningsarkitekt samt salg af designermøbler. Hvis andre kender nogen eller kan komme med gode ideer, til et klassisk hjem med hvide vægge som godt kunne bruge et designer løft er vi meget åbne for at høre mere....Se flereIndretning af dagligstue
Kommentarer (6)Hej familien Winther Det er et spændende projekt I har foran jer. Jeg ville montere tv´et på den lille væg mellem døren til haven og den franske dør. Det er rigeligt plads til et tv, især når det ikke skal være jeres hus alter. Beklæd evt. væggen med et lækker tapet, eller mal vægge i en farve der passer til jeres interiør. på den måde syner tv´et ikke så meget når det er slukket. På billedet nedenfor har jeg lavet en tapet væg med et tv der er sat asymmetrisk op, sammen med et læsse hjørne. På den måde skaber jeg rum i rummet ved, at lave en oase for sig selv. Ang. møbleringen er der mange muligheder. Det kommer jo helt an på hvilken stil I gerne vil have. Kun fantasien sætter grænser. Jeg kan hjælpe jer videre i jeres guiden på jeres personlige hjem. Se evt. andre løsninger på min side. Mvh. Anette Haugaard Indretning by Haugaard...Se flere- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden