Inspiration til badeværelse
9 år siden
sidst ændret:9 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(10) kommentarer
Relaterede diskussioner
Hjælp til kedelig badeværelse
Kommentarer (0)Har I nogle gode ideer til indretning af dette lille badeværelse? Jeg er overhovedet ikke fan af den mønstrede flisestribe. Men da jeg ikke har mulighed for at skifte ud i øjeblikket, har jeg overvejet at bruge træmøbler/-dekorationer så det passer med det brune i fliserne. Har eksempelvis overvejet denne træreol fra IKEA (se billede) til venstre for toiletkummen. På forhånd tak :)...Se flereHjælp til kedelig badeværelse
Kommentarer (0)Har I nogle gode ideer til indretning af dette lille badeværelse? Jeg er overhovedet ikke fan af den mønstrede flisestribe. Men da jeg ikke har mulighed for at skifte ud i øjeblikket, har jeg overvejet at bruge træmøbler/-dekorationer så det passer med det brune i fliserne. Har eksempelvis overvejet denne træreol fra IKEA (se billede) til venstre for toiletkummen. På forhånd tak :)...Se flereFliser til badeværelse - kender du til nogle fine?
Kommentarer (9)Hvad er størrelsen på badeværelset? Jeg har selv et lille badeværelse med store mørkegrå gulvfliser og nogle lidt mindre fliser i den beige farve Valentina Andersen foreslår på væggen. Så egentlig meget neutralt, og tænker at det sikkert vil 'holde' i mange år, men havde jeg selv kunnet bestemme ville jeg dog have droppet de beige fliser og i stedet fundet nogle lidt mere moderne i hvide (f.eks. metrofliser som Julle foreslår, og som jeg også har i køkkenet) eller måske en lys grå. Grunden hertil er at den beige godt kan se lidt 'beskidt' ud i det lille mørke badeværelse; føler klart det er farve der spiller bedst med dagslys. Rent praktisk vil jeg foreslå nogle gulvfliser der ikke er for glatte når våde, og så selvfølgelig noget der er rengøringsvenlig og ikke suger kalk og andet skidt til sig. Og sorry for at gøre beslutningen sværere end den allerede er, men i bør også overveje hvad farve fuger i vil have, og hvordan fliserne skal sidde ifht. hinanden, da det kan ændre udtrykket af fliserne ustyrligt.Hvis vi f.eks. tager metrofliserne, så ser de meget forskellige ud alt efter hvor mørk fugen er: Men også efter i hvilket mønster de opsættes:...Se flereValg af armatur til badeværelse og køkken
Kommentarer (9)Hej Morten - bliver lige nødt til (ganske subjektivt) at bidrage med lidt fakta om Damixa: Damixa er 100% dansk design, der producerer på vores fabrik i Seden nordøst for Odense. Her har Damixa produceret armaturer og brusere siden 1932, så det har vi rent faktisk stor erfaring med ;-) Vi har en stor dansk udviklings- og kvalitetsafdeling, hvis fornemmeste opgave er at sikre at vores armaturer lever op til skrappe krav om kvalitet og funktionalitet. Du kan se mere her: https://www.youtube.com/watch?v=63RNNLqi6HE Ha' en god dag....Se flere- 9 år sidenTrina Elkjær Andreasen thanked Vosper Boligstyling & Fotografering ApS
- 9 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}9 år sidenTrina Elkjær Andreasen thanked Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
- 9 år sidenTrina Elkjær Andreasen thanked Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 8 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore
Flere diskussioner
Sofie Hansen