birgittepetersen1

Råd søges - Hvordan får jeg ekstrem kalk af brusekabine?

Min brusekabine er kalket helt til og jeg har prøvet alt synes jeg. Jeg kan ikke få det af! Den tidligere ejer må have undgået nogensinde at gøre den ren eller aftørre efter brus. Kan nogen hjælpe med et god husmorråd? For det her går jo ikke...

(3) kommentarer

  • mlls64
    8 år siden

    tag en klud blødt op i alm. eddike og tør kabinen af hver dag, hver anden dag og i løbet af nogle måneder er kabinen fuldstændig klar igen. Du må endelig ikke skure eller skrubbe, bare tørre af. Det tager lang tid at få det af, fordi der er mange lag på, lagene skal tørres af en efter en, for at det kan komme til, at se nyt igen.

  • PRO
    HOE Boligdesign
    8 år siden

    Hej Birgitte. Prøv og brug kalkfjerner rent, altså ingen fortynding med vand. Det er effektivt. Skyld efter med vand :-)

  • Birgitte Petersen
    Forfatter
    8 år siden

    Mange tak - det vil jeg prøve!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.