trine_pro

Houzz julekalender: 2. december - vind Olle Eksell 'Bojesen' plakat

Houzz Danmark Afstemninger
4 år siden
sidst ændret:4 år siden

Bag julekalenderens anden låge finder vi denne plakat fra Olle Eksell med Bojesens ikoniske træfigurer i fuld sving med sjov og ballade - en plakat, der med garanti kan få smilet frem på de flestes læber! Plakaten måler 50x70 cm og har en værdi på cirka 315 DKK.

For at deltage i konkurrencen om den ikoniske plakat skal du blot stemme i afstemningen samt fortælle os, hvad dit yndlingsdyr er og hvorfor i kommentarfeltet. Vinderen findes efter d. 24 december, hvor konkurrencen afsluttes.

Deltag i 3. decembers julekalender konkurrence [her[(https://www.houzz.dk/forum/houzz-julekalender-3-december-vind-traehylde-fra-enkl-dsvw-vd~3538670).

Se vilkår og betingelser her.

Hund
Kat
Hest
Fugl
Kanin
Andet

(50) kommentarer

• lonnie85
    4 år siden

Jeg er vild med fuglen. Har selv to som jeg er virkelig glad for. Fugle kan flyve fri og højt - så de er for mig symbol på frihed og muligheder.

• fleurkt
    4 år siden

Pindsvin. Whats not to like?

• riberm
    4 år siden
    Hunden fordi den ser venlig ud - og så er den jo menneskets bedste ven ;)
  • Anders Holm
    4 år siden

Hunden er det mest trofaste dyr - og så fik min kone og jeg Kaj Bojesens lille gravhund af vores små børn da vi blev gift :o)

• Senada Tiro
    4 år siden

Hunden, fordi den er loyal overfor sin ejer, ser pæn ud og er menneskets bedste ven :)

• mamabecher
    4 år siden

Hunden - fordi den er menneskets bedste ven :-)

• Inge Hougaard
    4 år siden

Kat, fordi den er kælen, blød og rigtig god til at "lytte"

• ibenzurek
    4 år siden
    Fordi fugle bliver sammen - og synger sammen - hele livet!
  • camilla_risholt
    4 år siden

Hest fordi den er SMUK!

• lisbeth hansen
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Jeg har stemt på hund, fordi jeg har den dejligste lille Westi.

• Kathrine Thomsen
    4 år siden

Kat fordi den er så nem og dejlig blød at kæle med :-)

• pia
    4 år siden

Koalabjørnen

• Anne-Grethe Hornby
    4 år siden

Katte... dejlige selvstændige personligheder.

• christina4922
    4 år siden

En kat har et smukt sind og fyldt af selvværd, som smitter :-)

• Vicki Boysen
    4 år siden

Jeg er vild med køer. De har de skønneste dybbrune store øjne som kigger nysgerrigt på en, når man går forbi !

• Lene Vestergaard
    4 år siden

hunden er menneskets bedste ven. Varm blød og trofast

• Mick Bergenhammer
    4 år siden

Hunden. Er fantastisk livlig, glad og smitter af på en.

• Mille Andersen
    4 år siden

Hunden :) Man har så meget glæde af en hund og kan opbygge et tæt bånd med den.

• Charlotte Larsen
    4 år siden

Hund! Da den altid er trofast, og en "god ven". Den kan du fortælle ALT, og det kommer aldrig videre! :)

• Rikke
    4 år siden

Pindsvin. De er mega søde og nuttede, og så er deres pigge både smukke og "farlige"

• nej_ja
    4 år siden

Helt klart kat. Har haft flere skønne katte i mit liv

• Linda L
    4 år siden

Eremitkrebsen fordi den både kan leve på land og i vand, og så skifter den sneglehus i takt med den vokser, og den udvælger sin bolig ganske nøje. Og så er den en sjov fætter :-)

• Camilla Brinch
    4 år siden

Hund fordi det er menneskets bedste ven

• Helle Kofoed
    4 år siden

Siden 70'erne hvor jeg så Junglebogen har jeg elskede katte. Især sorte

• zaae
    4 år siden

Jeg har alle dag været meget vild med elefanter - jeg synes det er et fantastisk dyr

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Elsker hunde; i den har man en trofast ven der elsker én uforbeholdent.

• Tom Flanagan
    4 år siden

Et æsel - de ser altid så triste ud , jeg ønsker blot at kramme dem!

• Susanne Østerbye Lousdal
    4 år siden

Hvad er bedre end at komme hjem fra arbejde og blive modtaget af et varmt, glad og behået dyr, der jubler så meget over sit gensyn, at man skulle tro at vi ikke havde set hinanden i hundrede år. Uanset dit humør og dumme gerninger så er du ubetinget elsket af din hund. Vovse; Kære Mulle jeg elsker dig og det gør hele familien.

• Susanne Petersen
    4 år siden

Marsvin, fordi de er sjove og råber efter mad

• Anne-Lise Lintner
    4 år siden
    Fugl
  • Charlotte Marcell
    4 år siden

En hest. Elsker at ride i alt slags vejr. Men mest fantastisk er det at ride i den tyste skov i snevejr. Oplevelsen bliver på en eller anden måde magisk:-)

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Tak for alle jeres besvarelser - de har været fantastiske at læse igennem!

Har I husket at være med i 3. decembers konkurrence tile n værdi af 749 DKK? [Klik her for at deltage[(https://www.houzz.dk/forum/houzz-julekalender-3-december-vind-traehylde-fra-enkl-dsvw-vd~3538670?n=15)

• ac1301
    4 år siden

Katte er sjove :)

• Jette Yde
    4 år siden

Heste og fordi jeg har redet siden tidlig ungdom. de reddede mig nok fra gaden og uro da jeg pludselig som 14 årige ikke kunne være hos min familie.

• Annamusen
    4 år siden

elefanten fordi den er stor og sød at se på:)

• Mikkel Andresen
    4 år siden

hund absolut

• lailadupontholdt
    4 år siden

Hund helt sikkert <3

• petulaclark74
    4 år siden

Helt sikkert kat! Har selv den sødeste og blødeste af slagsen og han er bare SÅ dejlig! ;)

• Mathilde
    4 år siden

En kat, utrolig behagelig og rolig

• PRO
    Gerji
    4 år siden

Katte :-) <3

• Jeanette Hansen
    4 år siden

Menneskets bedste ven :0)

• anette89
    4 år siden

Elefant er og bliver mit yndlings dyr - jeg er så fascineret af det store tænksomme dyr.

• Lene Larsen
    4 år siden

Hund, da der altid er en, som er glad for at se dig

• Camilla Munck
    4 år siden

Jeg elsker hunde men tog en beslutning om at det må vente til jeg mere faste rammer i mit liv. Jeg har til gengæld to smukke bengalkatte på 8 år som jeg ikke vil undvære for noget :)

• cwjcwj1
    4 år siden

Jeg er en hestepige - har selv haft to heste. Men desværre ikke længere. Jeg er enormt fascineret af det store stærke dyr, og hvordan man med få midler kan samarbejde med det. Når det er sagt er jeg generelt ret glad for (de fleste) dyr :)

• Evelin Toom
    4 år siden

Hund - jeg har lignende karakter. :)

• cigena
    4 år siden

Yndlingsdyret er en hund og meget apropos ønsker jeg mig én lille hvalp af min kæreste i julegave :)

• charliekapow
    4 år siden

Jeg er stor hundefan har 2 stk. men elefanten er min yndling. Den er stor og royal. Lever i flok og husker alt. Et dejlig dyr

• Trine Nyborg
    4 år siden

Hej alle sammen, ville bare lige tippe om, at Houzz netop har lanceret endnu en spændende konkurrence, hvor man kan vinde en konsultation med en indretningsdesigner! [Deltag her.[(https://www.houzz.dk/forum/konkurrence-vind-2-timers-konsultation-med-indretningsarkitekt-dsvw-vd~3676858?n=42)

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.