trine_pro

Houzz Julekalender: 4. december – vind lampe fra Nordic Tales

Juletiden er kold og mørk, men også fyldt med hygge, brætspil og aftenlæsning. I dagens kalenderkonkurrence udlover vi derfor denne nordisk inspirerede lampe fra Nordic Tales, som kan lyse op på selv de mørkeste vinterdage!

Fortæl os, hvor du vil hænge denne lampe og vær med i konkurrencen om Nordic Tales lampen til en værdi af 550 DKK. Vinderen findes efter d. 24. december, hvor konkurrecen afsluttes.

Se vilkår og betingelser her.

(53) kommentarer

• kristinepirk
    4 år siden

Den skal hænge over mit læsehjørne i sofaen

• ac1301
    4 år siden

hvis jeg skulle være så heldig at vinde den, så ville jeg nok købe en selv, et par (eller flere) er flottest syntes jeg, de skulle hænge i mit soveværelse :)

• fleurkt
    4 år siden

Den skal hænge i et hjørne i min gang. Det vil være det første man får øje på når man træder ind af døren. Et varmt og hyggeligt velkommen indenfor.

• Sissel Dahl Pedersen
    4 år siden

Jeg vil hænge den på mit værelse, så jeg kan belyse min samling af marokkanske skrin så de kommer til deres fulde ret :)

• Sofie Hansen
    4 år siden

I min stue :)

• Jette Yde
    4 år siden

den skal hænge inde hos min søn (hans værelse kan ses herinde) Over hans spejl og skateboards. Det fylder intet og vil være perfekt i det hjørne af hans lækre værelse:)

• Inge Hougaard
    4 år siden

I min entre, der mangler lys og den vil helt bestemt pynte der.

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Den har jeg brug for i det mørke hjørne på "mit kammer" hvor den både vil gøre gavn og pynte.

• André
    4 år siden

Den skal helt klart hænge i mit læsehjørne!

• Linda Christiansen
    4 år siden

i min stue

• J S
    4 år siden

Ikke sige det videre: Min datter flytter hjemmefra 17.12., så den skal hun have :-)

• Vicki Boysen
    4 år siden

I min entre. Henne over kurvene m. vanter og huer ... :-)

• Mikkel Andresen
    4 år siden

stuen :P

• hphoeyer
    4 år siden

I min yngste datters lejlighed i Århus , der vil den pynte

• christinanrasmussen
    4 år siden

Den skal da hænge i bryggerset, da den er lidt rå og hvorfor må der ikke være smart og dejligt der :-).

• penul27
    4 år siden

Den skal hænge over min gamle arvede kommode i stuen. Nyt og gammelt må gerne mixes

• Valentina Andersen
    4 år siden

entreen :)

• jgundborg
    4 år siden

Den skal da hænge i stuen

• Mick Bergenhammer
    4 år siden

I et hjørne foran en Wall sticker.

• Helle Kofoed
    4 år siden

Her efter stormen har jeg taget en stor gren ind. Lige nu har den en lyskæde og Star ved min kommede ,men efter jul ville en sådan pære med træfatning se fed ud songet rundt om en gren

• astridmh
    4 år siden

I den entre vi får når flytter d. 1/1

• lailadupontholdt
    4 år siden

Hold nu op den er smuk, den skal hænge over min læsestol, der vil den hænge perfekt <3

• lydia_fisker
    4 år siden

Den skal hænge over min spisebord :-)

• Susanne Petersen
    4 år siden

Den passer faktisk fint over mit sybord :)

• petulaclark74
    4 år siden

Den meget smukke lampe skal være en julegave til min kæreste! Han er lige flyttet i ny lejlighed og bor meget spartansk!! Mangler bla i den grad flot belysning!! ;)

• Mathilde
    4 år siden

Den ville passe perfekt i mit soveværelse :)

• PRO
    Gerji
    4 år siden

...entreen...

• Jeanette Hansen
    4 år siden

Den skal hænge over mit arbejdsbord, som et lysende "spire" :0)

• birgitteruns
    4 år siden

Passer lige over det sybord jeg lige har lavet af en gammel kasseret egetræs køkkenbordplade

• Konstancja Ford
    4 år siden

I entreen, som er åben ud til køkken-alrum, så lampen bliver set når vi spiser & hygger.

• Lene Larsen
    4 år siden

Åh, hvor er den smuk og jeg ved lige, hvor den skal hænge. Det skal være over sofabordet, hvor jeg har været nødt til at lave en Georg Gearløs løsning for at undgå at slå hovedet ind i dem, som hænger der nu Denne ville være en fantastisk erstatning....

• Charlotte Marcell
    4 år siden

Som læselampe i mit soveværelse...kunne faktisk godt bruge to ;-)

• Camilla Munck
    4 år siden

Den skal hænge i min entré som jeg er i gang med at sætte i stand !!

• lisbeth hansen
    4 år siden

Den skal hænge i min entre.

• Steffen Bang
    4 år siden

I mit "krea" rum.

• camilla_risholt
    4 år siden

Over køkkenbordet hvor den kan ses og lyse ud i hele rummet.

• PRO
    LivingSweetLiving
    4 år siden

Den ville komme til at lyse op i mit soveværelse

• frkbuur
    4 år siden

Over mit arbejdsbord :)

• malene grove
    4 år siden

Den skal hænge i min søns nye lejlighed, han mangler lamper stort set alle steder :-)

• Susanne Petersen
    4 år siden

Over mit sybord :)

• katrine_hamborg
    4 år siden

YAY! Står øverst på ønskesedlen

• Annemette Andersen
    4 år siden

Jeg ville hænge den i hjørnet af mit soveværelse, hvor den skal give stemningsbelysning på de sene aftentimer.

• Marek Poulsen
    4 år siden

Den ville komme til at hænge over min sofa, hvor den kan bidrage til hyggestemningen om aftenen.

• cluplau
    4 år siden

Den ville være perfekt i vores lille entre. Super fed lampe.

• cwjcwj1
    4 år siden

Den er så fin :) Jeg har et hyggeligt lille læsehjørne hvor jeg ville elske at have den hængende :)

• linea_j
    4 år siden

Åhh mangler lige sådan en lampe.. Min stue er så mørk, så jeg vil hænge den i det ene hjørne, for at lave lidt hygge!

• charliekapow
    4 år siden

I min stue

• minbribs
    4 år siden

har en lækker plads i stuen til denne flotte lampe.

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Tusind tak til alle jer, som har deltaget i vores julekalender - vi håber I synes det har været sjovt! Vinderen er nu fundet og har fået besked direkte via email. Husk derfor at tjekke den email, som du bruger på Houzz! Følg med her i forummet, hvor vi hele tiden har nye spændende tiltag og konkurrencer!

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.