trine_pro

Houzz julekalender: 5. december - vind to knager fra Nordic Function

Smider du din jakke i en bunke på stolen, når du kommer hjem, eller hænger du den sirligt op på en bøjle, så den undgår at blive krøllet? Bag julekalenderens femte låge findes disse to knagestropper fra Nordic Function, som med garanti kan give din entré et nøk op ad og gøre det nemmere at få hængt jakken pænt op. Den samlede værdi for to knagestropper er 398 DKK.

Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at fortælle os, hvordan du opbevarer dine jakker ved at stemme i afstemningen og kommentere i kommentarfeltet. Vinderen findes efter d. 24. december, hvor konkurrencen slutter.

Se vilkår og betingelser her.

Jeg hænger jakken på en knage
Jeg hænger jakken på en bøjle
Jeg hænger jakken over en stoleryg
Jeg lægger den på en stol
Jeg lægger den i en kasse/kurv
Andet

(40) kommentarer

• Anne-Lise Lintner
    4 år siden
    Den hænger fint i entreen.
  • lailadupontholdt
    4 år siden

Den hænger pt på den grimme knage der hang i vores bryggers da vi købte huset, den skal skiftes ud med noget smart, når der er igen er penge på kontoen til fornyelse :)

• fleurkt
    4 år siden

De hænger på knager i entréen. Jeg er aldrig kommet helt i mål med min entre, desværre. Godt jeg kan finde inspiration her inde.

• nej_ja
    4 år siden

Mine stropper i mit overtøj går tit i stykker, så det ville være smart at kunne hænge det på bøjle. Så kær en knag

• Mette Deleuran
    4 år siden

Ja, jeg er faktisk ikke indehaver af ophæng i min gang (endnu) - men forhåbenligt snart...

• Ulla Hinrichsen
    4 år siden

I entréen - nå jeg husker det

• Mick Bergenhammer
    4 år siden

På en knagerække i min entre.

• astridmh
    4 år siden

Knage. De frakker der ikke bliver brugt hver dag er på bøjler

• linea_j
    4 år siden

Mine jakker hænger fint på rad og række på bøjler☺️

• penul27
    4 år siden

I skabet i entreen

• Theresa Beckmann
    4 år siden

De er så fine. Det er min dygtige fætters kone, som designer dem. Pt. har jeg ikke nogle knager, så ville blive meget glad for at vinde disse knager

• Mille Andersen
    4 år siden

Den hænger på en knage

• petulaclark74
    4 år siden

Smukke knager!!! De må meget gerne bo her!! ;)

• christina1465
    4 år siden

Jeg hænger den på en knage :) Instagram: atrine_aa ❤️

• jessie holmslykke
    4 år siden

så smukke lige noget jeg kunne bruge :-)

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Vi har ingen knager i entreen og er nødt til at hænge alt ind i et skab, så et par fine knager vil komme godt tilpas. :-)

• Vicki Boysen
    4 år siden

På en bøjle og ind på min skabslåge. Et par flotte knager ved siden af skabet er hvad går er på udkig efter :-)

• Mathilde
    4 år siden

en bøjle i skabet :)

• mirsbach
    4 år siden

hænger den på geviret i hallen

• majsimonsen62
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Har et hav af jakker hængende på en knagerække. Det ville se meget bedre ud med to nye knager til manden og jeg. Kæmpe + at der er plads til nøgler også (((-:

• Jette Yde
    4 år siden

På en knage i entreen sammen med alle de andre! Et rod!

• Maria Feiffer
    4 år siden
    Jeg er lige flyttet sammen med min kæreste, i hans bolig, så lige i øjeblikket hænger den i bunken på knagerækken
  • Jeanette Hansen
    4 år siden

Alt for meget tøj til en alt for lille knage:0)

• Susanne Østerbye Lousdal
    4 år siden

Der er simpelthen ikke plads på knagerækken, når vi har vintertøjet i brug, så en soleryg må meget ofte være knagerække. Det er jo fedt med udstyr,/møbler, der kan have flere funktioner.

• Konstancja Ford
    4 år siden

Vi har en fin bøjlestang lavet af zink vandrør. Mandens påfund og udførelse. Hele familiens rod ;-)

• Lene Larsen
    4 år siden

Har to knager i baggangen, men det er aldrig nok

• Charlotte Marcell
    4 år siden

Jeg har et stativ i gangen hvor der er bøjler på.

• Camilla Munck
    4 år siden

Jeg har længe ledt efter en holdbar løsning til min entré og har stadig ikke fundet den -før nu måske :) ? . Jeg er i gang med at fjerne tapet og sætte filt op på alle vægge og disse knager er jo perfekte til min nye indretning i gangen!!

• Valentina Andersen
    4 år siden

i skabet

• Steffen Bang
    4 år siden

På et søm i entréen :-/

• Inge Hougaard
    4 år siden

En på bøjle og en på knagen :)

• camilla_risholt
    4 år siden

På en bøjle fordi jeg ikke har en knage (endnu :-))

• Sissel Dahl Pedersen
    4 år siden

Jeg hænger min jakke på en knage, men der er næsten aldrig plads da alle skal have deres hængende. Derfor kunne det være skønt hvis jeg fik min egen knage :)

• PRO
    LivingSweetLiving
    4 år siden

De jakker vi har i brug hænger på en knagerække i entreen, de andre (vinterjakker om sommeren og sommerjakker om vinteren) er gemt væk i et skab.

• cluplau
    4 år siden

Vores jakker hænger på knager i vores lille entre. Der er dog ikke så god plads, så det ser hurtigt noget rodet ud.

• cwjcwj1
    4 år siden

Jeg har sådan en træls lille gang, så der er svært at hænge noget der, hvor det ikke er for voldsomt. Knagerne er smukke. Mine jakker hænger på trappeopgangen på knager.

• cigena
    4 år siden

Jeg opbevarer dem på bøjler da det (efter min mening) slider mindst på jakken og for den til at bevare faconen.

• Kathrine
    4 år siden

De hænger font på en knag i entréen

• charliekapow
    4 år siden

På knage i entreen

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.