trine_pro

Houzz julekalender: 6. december - vind stjerner fra Crocca Brugskunst

Hjerter, stjerner, prismer og nissemænd. Julepynt kommer i mange former og farver, og bærer ofte på en masse traditioner og gode historier. I dagens kalender udlover vi derfor et sæt smukke julestjerner fra Crocca Brugskunst, som vil pynte i ethvert julehjem. Præmien består af en stor og lille stjerne til lys, samt et stjerneophæng og to prismeophæng til en samlet værdi af 545 DKK.

Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at afgive din stemme samt fortælle os i kommentarfeltet, hvilken slags julepynt er dit yndlingspynt. Vinderen findes efter d. 24. december, hvor konkurrencen slutter.

Se vilkår og betingelser her.

Hjerter
Stjerner
Julekugler
Nisser
Gran
Kogler
Andet

(46) kommentarer

• Anne-Lise Lintner
    4 år siden
    Julen er hjerternes fest.
  • lailadupontholdt
    4 år siden

hjerter og stjerner lige meget :)

• petulaclark74
    4 år siden

Elsker stjerner og hjerter! Det med nisser og lignende er ikke rigtig mig!! ;)

• jessie holmslykke
    4 år siden

jeg elsker hjerter, stjerne og engle syntes det høre julen til

• Britta Durrani
    4 år siden

Ingen jul uden de skønne nisser

• Mathilde
    4 år siden

Helt klart julekugler :)

• Jette Yde
    4 år siden

Stjerner:)

• fleurkt
    4 år siden

Jeg elsker julekugler! På vores juletræ, er der ikke to kugler der er ens. Når juletræet skal pyntes, elsker jeg at pakke hver enkelt kugle ud, beundre den og mindes. Uhm....jul. Varm følelse med dejlige traditioner.

• astridmh
    4 år siden

Lidt af det hele!

• Maria Feiffer
    4 år siden
    Jeg er vild med gran i min julepyntning, elsker når naturen kommer indenfor, jeg synes det giver så meget varme og hygge ❤️
  • Jeanette Hansen
    4 år siden

Stjerner sender tænkerne afsted *

• anette89
    4 år siden

Jeg elsker fede røde glashjerter - de er jul for mig:)

• Susanne Østerbye Lousdal
    4 år siden

Jeg elsker alle de små søde og glade nisser, som man kan få i alverdens afskygninger med hjerter, stjerner, kræmmerhuse i hænderne eller søde små dyr ved deres side. Julen gør os opmærksomme på at vi skal være gode ved hinanden og ved dyr og planter omkring os. Nisse landskabet repræsenterer det hele og som juleverset siger, så skal lænkehunden have dobbelt sul, for den skal også vide, at det er jul.

• nej_ja
    4 år siden

Jeg elsker Maileg-nisser. De sødeste hoveder og tøj. Men levende lys hører også julen til

• Claus Elbo
    4 år siden
    Kogler og gran er mit yndlingsjulepynt - der giver en stemning af ro og fred, da koglerne minder om en idyllisk skovbund med sne og små vandløb der trodser sneen. Tænk at en lille kogle kan vække så mange gode følelser indeni :)

Glædelig jul!
  • penul27
    4 år siden

Helt klart stjerner og julekugler. Gerne de gamle af slagsen :-)

• Inge Hougaard
    4 år siden

Røde hjerter... De betyder så meget, hele året rundt ❤️

• t_m_m75
    4 år siden

Det var stjernen, som ledte de 3 visemænd til stalden, hvor Jomfru Maria var. Derfor er stjernen en vigtig del af julen og mit ynglingsjulepynt

• christinanrasmussen
    4 år siden

Flettede stjerner min mand laver af pakkebånd.

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Jeg er mest glad for mine juleuroer, især en snart 50 år gammel, forgyldt en med fugle der hænger inden i en krans. Den er efterhånden lidt skrøbelig, så jeg passer godt på den.

• lydia_fisker
    4 år siden

Jeg er mest til julestjerner <3

• Lene Larsen
    4 år siden

Er vild med stjerner og har dem i alle afskygninger :-)

• Konstancja Ford
    4 år siden

Jeg samler på engle.

• Charlotte Marcell
    4 år siden

Vi fletter stjerner hvert år. Så vi har dem i alle størrelser og mange farver :-) Det elsker ungerne. Selv vil jeg helst bare have hvide og enkle :-)

• Jette Horslev Jensen
    4 år siden
    At flette stjerner er ren julehygge ...
  • Camilla Munck
    4 år siden

jeg kunne aldrig undvære mit juletræ fyldt med julekugler, lys og pynt :)

• Linda L
    4 år siden

stjerne - på himmelen, på træet, på bordet, på skud

• Mick Bergenhammer
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Julekugler spejler dine omgivelser og reflekterer smukt.

• Søren Larsen
    4 år siden

Helt klar nisser

• iben_gylling
    4 år siden

Fine glasfigurer til juletræet ❤️ Køber en ny hvert år. Fandt for et par år siden Snehvide og de 7 små dværge. De var dyre - men vidunderlige

• Valentina Andersen
    4 år siden

hjerter

• Lene Vestergaard
    4 år siden

de små røde trælysestager

• cluplau
    4 år siden

Kunne jo kun stemme på én, og det blev så hjerter hjerter, men julekugler er også vigtigt for julen :-). Og også gran - for der skal være et ægte træ at pynte op på :-)

• majsimonsen62
    4 år siden

Køber lidt julepynt hver år. Det ku sagtens være de flotte stjerner. Købte for år tilbage et ophæng fra Ilum med hjerter i forskellig røde nuancer har altid været super glad for det (((-:

• PRO
    Køkken-forum
    4 år siden

Min svigermors kniplede julepynt, som er både engle, hjerter, kræmmerhuse m.m.

• camilla_risholt
    4 år siden

Kugler fordi de pynter op, uanset om de hænger på træet eller i eksempelvis vinduet.

• Susanne Petersen
    4 år siden

Jeg har stemt hjerter, men nisser og stjerner er altså med på en 3-delt første plads :)

• Sissel Dahl Pedersen
    4 år siden

Det fineste julepynt jeg ejer er det hjemmelavede, de gamle kniplede julehjerter fra min oldemor, min mors papir udskårne juletræer i papir og mine glas ting :)

• Annemette Andersen
    4 år siden

Det er ikke jul i min lejlighed, før mine trip-trap nisser er flyttet ind. Nisser er hyggelige, også selvom de laver løjer ;-)

• cwjcwj1
    4 år siden

Jeg er ret glad for stjerner og julekugler :D Stjernerne fordi de fås i så mange smukke og afvigende afskygninger og julekuglerne fordi de kan bruges på mange måder :)

• Evelin Toom
    4 år siden

• cigena
    4 år siden

Jeg elsker at få naturen ind i min indretning og synes egentlig at det helt fundamentalt stammer fra pyntning i juletiden, så som gran, kogler, træ, siv osv.

Jeg har kogler i tusindvis af afskygninger og størrelser derhjemme, jeg elsker måden de kan shine med glimmer på men også hvor smukke de er når de er helt traditionelle.

• Kathrine
    4 år siden

Jeg er nok lidt gammeldags og kan godt lude nisser

• charliekapow
    4 år siden

Kræmmerhuse der kan fyldes med julesnack

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Tusind tak til alle jer, som har deltaget i vores julekalender - vi håber I synes det har været sjovt! Vinderen er nu fundet og har fået besked direkte via email. Husk derfor at tjekke den email, som du bruger på Houzz! Følg med her i forummet, hvor vi hele tiden har nye spændende tiltag og konkurrencer!

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.