trine_pro

Houzz julekalender: 7. december - vind global NI urtekniv

Er du en haj i et køkken, eller vil du gerne være det? Så er dagens kalenderpræmie virkelig en skarp en af slagsen. I dag kan du nemlig blive den heldige vinder af en 9 cm. urtekniv fra Global NI. De skarpe samuraiknive ligger godt i hånden på både professionelle og amatørkokke og er efterhånden blevet et ikonisk produkt i det moderne køkken, når der skal hakkes og snittes. Dagens præmie har en værdi på 499,95 kroner.

For at deltage i konkurrencen vil vi gerne høre hvilket køkkenredskab der er din favorit og hvorfor. Vinderen findes efter d. 24 december, hvor konkurrencen slutter.

Se vilkår og betingelser her.

(44) kommentarer

• jessie holmslykke
    4 år siden

jeg har fået en lille køkkenkniv fra arbejdet, den er så skarp den ikke kan bruges det til den oprindeligt skulle bruges til men jeg elsker den :-)

• Steffen Bang
    4 år siden

Min juicer - giver en perfekt start på dagen.

• ac1301
    4 år siden

Min kniv er min favorit, den er uundværlig for mig :)

• Inge Hougaard
    4 år siden

En skarp kniv i køkkenet, det giver god mening i det daglige køkken-arbejde.

• Charlotte Marcell
    4 år siden

Hvis kniven er sløv, kan den ikke arbejdes med. Mine favorit køkkenredskaber er toptunet knive, pincetter og sakse. Må jeg kun vælge en, er det en skarp kniv.

• nej_ja
    4 år siden

En god skarp kniv og en lækker stegepande

• Lene Larsen
    4 år siden

Det må være min kaffemaskine og min Global kniv... Begge dele er uundværlige

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Min gamle Raadvad urtekniv og kartoffelskræller er helt uundværlige; de kan tilsammen klare stort set alle opgaver der kræver en kniv og lidt til.

• Mick Bergenhammer
    4 år siden

Osteknive

• camilla_risholt
    4 år siden

Jeg ville nødig undvære min hvidløgspresser, jeg vil mene at den er min favorit for det er svært at presse hvidløgene med andre metoder og fordi at pressede hvidløg giver en dejlig smag frem for hakkede hvidløg.

• J S
    4 år siden

En god kniv er starten på rigtig meget, så det står allerøverst...

• Trine Hegelund
    4 år siden

En skarp kniv og stegegryde

• Johannelouise Andersen
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Min urtekniv fra Zwilling er fantastisk :) Til alt mit frugt & grønt :) I Love it :)

• Lene Vestergaard
    4 år siden

Den er svær. Uden en god kniv kommer man selvfølgelig ikke langt i et køkken, men jeg vil nu heller ikke undvære min elskede mandolin, der snitter ensartet og papirtyndt i en fart, og jeg er også helt pjattet med min minihakker, der på ingen tid blender ALT. Så er der jo også Microplane rivejernene. De fås ikke bedre....

• Mathilde
    4 år siden

Min wok. Så god til at lave en masse lækre retter i.

• André
    4 år siden

Det må være min stavblender! Den er god til ALT.

• Mille Andersen
    4 år siden

Mine knive. Det værktøj skal bare være godt. Det letter arbejdsprocessen, men endnu vigtigere er det lækkert at arbejde med gode knive.

• dorthe
    4 år siden

Dejskraberen! Intet kagedej går til spilde! ;-)

• majsimonsen62
    4 år siden

Mit bedste køkkenredskab er min mand. Han er rigtig god til at lave mad. Han ka' det, gerne uden opskrift, det smager sjælent ens og han tager opvasken (((-:

• amandastep
    4 år siden

Global kokkekniv - den er bare fantastisk at bruge til madlavning :)

• PRO
    LivingSweetLiving
    4 år siden

Ville nødigt undvære min Kitchen Aid køkkenmaskine. Både fordi den er helt fantastisk til at ælte dej, men så pynter den også så fint på køkkenbordet.

• Jette Yde
    4 år siden

Min elkedel, som varmer vandet til min kaffe, elsker det:)

• astridmh
    4 år siden

Skærebrættet kommer altid frem. Jeg laver ikke noget mad uden.

• PRO
    Gerji
    4 år siden

ikke meget stort, godt skærpet

• Lise Andersen
    4 år siden
    Det må være en gaffel, da jeg ikke er særlig god til at lave mad, men jeg elsker at spise det, og spiser alt :-)
  • Jeanette Hansen
    4 år siden

Mine knive som er mit "værktøj"

• mariannebruun
    4 år siden

Helt sikkert min Keenwod. Den blender, snitter og ælter fantastisk.

• Sissel Dahl Pedersen
    4 år siden

Mit ynglings køkkenredskab er min foodprocessor, den bruger jeg stort set til alt lige for tiden :) Men en kniv ville gøre det hele meget nemmere :)

• PRO
    Køkken-forum
    4 år siden

Der er jo mange ting man ikke kan undvære, men min gamle slidte lille urtekniv vil nok være sværest at undvære

• bellacph
    4 år siden
    Min Global tomat kniv er genial! Men uden et skærebræt dur det ikke at bruge gode knive, så yndlings redskabet er mit bambus skærebræt fra Endeavour.
  • Rikke B
    4 år siden

Min store pincet er fuldstændig u-undværlig, nummer to er mine knive:-)

• lisbeth hansen
    4 år siden

Den er svær, alt i køkkenet er jo der for at blive brugt, og mit bliver brugt rigtigt meget, men en rigtig god kniv, kan man jo ikke undvære.

• cluplau
    4 år siden

Det vigtigste for mig er en ordentlig skarp kniv. Bruger knive flere gange dagligt. Den kan ikke undværes.

• frkbuur
    4 år siden

En god kniv er uundværlig men derudover er det min kartoffelskræller, som også er god til andre grøntsager til salater

• malene grove
    4 år siden

Det vigtigste for mig er nok gode knive og en god pande :-)

• Susanne Petersen
    4 år siden

Sakse er faktisk ret geniale, dem kan man klippe kød med, og pizza og dej osv :)

• Marek Poulsen
    4 år siden

Mange ting er uundværlige for mig i mit køkken, men alting starter med en urtekniv.

• Heidi Timmermann
    4 år siden

Jeg har en grønsagskniv, jeg bruger til næsten alt. Den er fantatisk.

• cwjcwj1
    4 år siden

Åh det er svært at svare på - alt tjener jo sit formål :) Men jeg vil sige at en god skarp kniv er uundværlig :)

• charliekapow
    4 år siden

En god kokkekniv. Den kan man klare alt med hvis man ved hvordan den skal bruges

• minbribs
    4 år siden

min kones røremaskine, hun laver så mange gode kager til mig :)

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Tusind tak til alle jer, som har deltaget i vores julekalender - vi håber I synes det har været sjovt! Vinderen er nu fundet og har fået besked direkte via email. Husk derfor at tjekke den email, som du bruger på Houzz! Følg med her i forummet, hvor vi hele tiden har nye spændende tiltag og konkurrencer!

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.