trine_pro

Houzz julekalender: 9. december - vind træugle fra Architectmade

Houzz Danmark Afstemninger
4 år siden
sidst ændret:4 år siden

Når julemåneden er forbi, og julepyntet er pakket væk, kan det nogen gange synes gabende tomt i vindueskarme og reoler, hvor der før stod nisser og kalenderlys. Bag dagens 9. kalenderlåge har vi derfor gemt denne fine Paul Anker træugle fra Architectmade. Værdi 399 DKK.

For at deltage i konkurrencen, vil vi gerne høre, hvad du har mest af i dine vindueskarme. Stem og fortæl os om det i kommentarfeltet nedenfor. Vinderen findes efter d. 24. december, hvor konkurrencen afsluttes.

Planter/Blomster
Billeder
Lysestager
Lamper
Figurer
Andet

(49) kommentarer

• Mick Bergenhammer
    4 år siden

Planter. Liv og luft.

• Susanne Østerbye Lousdal
    4 år siden

Planterne hjælper os til et sundere indeklima. De giver ilt til vores hjerner og får os lidt til at glemme det kedelige vejr udenfor.

• PRO
    Gerji
    4 år siden

de fleste blomster

• Birgitte Lund
    4 år siden

Jeg har en kombination af grønne planter og figurer/lamper. Syntes at lamper/levende lys, i vinduet er så hyggeligt om aftnen.

• Jeanette Hansen
    4 år siden

I decemer er der mange levende julelys i mine vinduer ....

• nej_ja
    4 år siden

Små vaser

• Charlotte Larsen
    4 år siden

Jeg har flest blomster. Og lysestager.

• Jesper Jensen
    4 år siden

Billeder af mine unger og perleplader de har lavet

• camilla_risholt
    4 år siden

Jeg ha desværre ikke mange vindueskarme, men i dem jeg har, har jeg lysestager.

• kibl
    4 år siden
    En blanding af planter og nips.
  • Inge Hougaard
    4 år siden

Jeg har ikke så mange vindueskarme, men det er nok 50/50 af planter og "pynt"

• ibenzurek
    4 år siden
    Jeg har alt mit "Bahne" og loppefunds sager stående på vinduesbundstykkerne ;)
  • PRO
    LivingSweetLiving
    4 år siden

Mine vindueskarme er fyldt med blomster og planter, og så nogle på lysestager.

• PRO
    Fotograf Camilla Ropers
    4 år siden
    Jeg har primært orkideer og lidt træfigure i mine vindueskarme.
  • André
    4 år siden

En masse grønt samt fede lamper.

• jessie holmslykke
    4 år siden

i de få vinduskarme jeg har har jeg blomster

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Jeg har planter, nogle blomstrende andre grønne, i vindueskarmen. Da jeg kun har en karm står der også planter rundt omkring på gulvet og på et mindre kakkelbord ved vinduet har jeg orkidéer. Jeg synes at planter giver liv og sjæl til indretningen og ville meget nødig undvære mine planter.

• Kathrine Thomsen
    4 år siden

lys :-)

• Rikke B
    4 år siden

Hvad der står i mine vindueskarme er afhængig af årstiden. I denne tid er der fyldt med levende lys og kunst (både købt og børnenes), når foråret melder sig flytter min hobby ind og overtager alle vindueskarme så er der fyldt med små nye planter og alt andet må vige pladsen:-)

• Charlotte Marcell
    4 år siden

Lysestager :-)

• Lene Vestergaard
    4 år siden

orkideer

• Tom Flanagan
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Liljer!

• Gitte Nielsen
    4 år siden

Jeg er vildt mange lysestager, særligt i denne mørke tid <3

• karin christensen
    4 år siden

Smukke ugle :) jeg har lysestager i - elsker levende lys om aftenen <3

• gittezakariasen
    4 år siden

Planter og natursten :))

• flensborg_iversen
    4 år siden

En blanding af kaktusser, orkideer, forskellige lysestager med bloklys, og mine børns hjemmelavet forskellige lysestager til fyrfadslys <3

• Houzz-bruger-ID-428666
    4 år siden

har ikke så mange vindueskarme, men i køkkenet - og det er mest krydderurter og lys

• louiseogstephen
    4 år siden

Planter

• majsimonsen62
    4 år siden

Planter og få lysestager. Det ku' blive så fint med en ugle i mellem planterne. (((-:

• Marlene Pedersen
    4 år siden

jeg har flest planter, men skarpt efterfulgt af lysestager - ugler er der også plads til :)

• Pia Hansen
    4 år siden

I MIN VINDUS KARM kan der både være planter vaser lysestager og et par figur, syntes det er hyggeligt at der stå lidt af hvert - og så kan man jo bytte lidt om på det engang imellem så det ikke bliver så ensartet . jeg går meget op i at min vindus karme er hyggelige <3

• frkbuur
    4 år siden

uden tvivl lysestager - synes levende lys er hygge og så findes der så mange forskellige udtryk :)

• Jette Yde
    4 år siden

skøre påfund, flotte kasser, lysestager og lamper. I mit soveværelse også billeder og loppefund:)

• malene grove
    4 år siden

I mine vindueskarme er der hovedsageligt planter/blomster og nogle få lysestager :-)

• Johannelouise Andersen
    4 år siden

Skønne retro lamper :)

• Susanne Petersen
    4 år siden

Lige nu er det figurer - nærmere betegnet nisser :) . Men ellers er det vaser og lysestager. Jeg er mester i at tage livet af planter :D

• Mathilde
    4 år siden

Lysestager men også mange planter :D

• Annamusen
    4 år siden

masser af billeder

• ac1301
    4 år siden

Planter og lys

• katrine_hamborg
    4 år siden

Jeg har primært orkideer og vaser ☺️

• cwjcwj1
    4 år siden

Den er simpelthen så sød :) Jeg har flest halvdøde planter og lysestager :)

• lassepedersen
    4 år siden

De skønneste planter, der giver hygge og varme.

• linea_j
    4 år siden

Hjemme hos mig elsker jeg at pryde vindueskarmen med lys. Det giver en fantastisk hygge både for mig, men også for dem der går forbi ude på gaden. total WIN WIN:-)

• charliekapow
    4 år siden

Planter giver liv I hjemmet og når de blomster er det et dejligt tegn på at de trives

• Evelin Toom
    4 år siden

We har ingen vindueskarmen. :(

• cigena
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Lysestager; der er noget smukt ved levende lys i vinduet dog kombineret med noget rustikt i form af stykker træ jeg har fundet i skoven!

• Kathrine
    4 år siden

Planter giver dejlig liv i rummet

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Tusind tak til alle jer, som har deltaget i vores julekalender - vi håber I synes det har været sjovt! Vinderen er nu fundet og har fået besked direkte via email. Husk derfor at tjekke den email, som du bruger på Houzz! Følg med her i forummet, hvor vi hele tiden har nye spændende tiltag og konkurrencer!

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.