trine_pro

Houzz julekalender: 11. december - vind bloklysestage fra Holmegaard

Houzz Danmark Afstemninger
4 år siden
sidst ændret:4 år siden

Levende lys er noget af det bedste, vi danskere kan komme i tanker om, når der skal julehygges. Derfor får I i dag muligheden for at vinde det fineste af slagsen. Bag julekalenderens 11. låge gemmer sig nemlig denne smukke bloklysestage, som er en del af Maria Berntsens ”Design with Light”-serie for Holmegaard. Værdi: 399,90 DKK.

Det eneste du skal gøre for at deltage er at fortælle, hvad julehygge er for dig i kommentarfeltet nedenfor. Vinderen findes efter d. 24 december, hvor konkurrencen afsluttes.

Se vilkår og betingelser her.

(41) kommentarer

• lailadupontholdt
    4 år siden

At sidde sammen med mine børn og se julekalender og andet juletv, og klippekliste og bage med dem også - Ja i det hele taget handler min hygge om mine dejlige børn :)

• Charlotte Marcell
    4 år siden

Julehygge er at pynte til jul. Lave advents-dekorationer og bage gode råd. Lave julegaver og pakke dem fint ind og ta med familien på juletur i Flensborg på deres julemarked og drikke punch i en af de smukke belyste og pyntede gårde.

• Inge Hougaard
    4 år siden

Julehygge, er duften af julebag, risengrød med "nisseøl" til og så julemusik stille strøm ud af højtalerne.....

• nej_ja
    4 år siden

Julehygge er levende lys (og så på juletræet), god mad og konfekt, og familen omkring sig. Stagen er SÅ smuk. Elsker læder og glas sammen.

• jessie holmslykke
    4 år siden

Julehygge for mig er en dag vi ikke skal noget og ungerne kan rende rundt i nattøj en hel dag hvis de har lyst :-) hvor der er tid til at spille et spil og bare være sammen

• Krista Due
    4 år siden

Julehygge er faktisk en masse mørke og starinlys. Og at være sammen med dem man elsker

• Mick Bergenhammer
    4 år siden

At være på juletur med min datter. Gaver-spise-bio.

• Johannelouise Andersen
    4 år siden

Julehygge for mig er f.ex som i dag hvor vi bager LuciaBrød...+ self Stearinlys i Julestagerne :) Sidde og råhygge med de mennesker jeg elsker overalt på Jorden :)

Spise hjemmebagte vaniljekager til en god kop Julekaffe><The :) God weekend herfra :)

• Susanne Petersen
    4 år siden

At se julekalender med børnene, at bage og hygge

• Pia Hansen
    4 år siden

julen for mig er den hyggeligste tid på hele året, en hel
    måned, hvor vi forkæler hinanden hver dag helt frem til juleaften, der sker en
    mase dejlige ting, og når vi når frem til selv juleaften, jaaa jubiiiii så er
    der spænding og julelys i øjnene og specielt på ungerne som hele måneden
    forventningsfuldt har gået og glædet sig, det er så sjovt at se hvordan de
    spæner rundt om juletræet og kigger på pakkerne og har sommer fugle i maven af
    bar spænding, og hvor er det hyggeligt med duften af jul, appelsinerne med
    nelliker som vi har hængt op, den skønne grad duft som fylder hele huset og
    julemaden ja det dufter så det kan mærkes helt ned i maven, alle de skønne
    blandet dufte, julemusikken, glade børn der spændt venter og kvalitets tiden
    sammen med hele familien, det er fantastisk og ja jeg tror stadig på
    JULEMANDEN, hvad skulle julen være uden ham og alle de små NISSER med både
    driller og forkæler os på sammen tid ja ja
    ja jeg har være SØD HELE ÅRET så mon
    ikke også jeg kan være heldig at få en lille JULEGAVE SMILER STORT

• Mathilde
    4 år siden

At lave konfekt med familie og venner mens man hører julemusik på repeat :D

• Lene Vestergaard
    4 år siden

samvær med dem jeg holder af og så al den lækre mad og vin!

• gittezakariasen
    4 år siden

Det hele-men toppen er og bliver at få smilene og glæden frem hos andre-især børn :D

• Evelin Toom
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Julelys, god mad, kvalitetstid med familien og masser af kærlighed i luften.

• Lene Larsen
    4 år siden

Det er, når jeg er sammen med min familie og hvor roen har sænket sig over os alle og vi bare nyder samværet med masser af grin og lækkerier :-)

• Gitte Nielsen
    4 år siden

Det er tid til familien, tid til nærvær, tid til at være, tid til at have tid <3

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Julehygge er for mig samvær med familien hvor vi spiser lidt godt og nyder at have god tid.

• Annamusen
    4 år siden

juelmusik og stearinlys

• ac1301
    4 år siden

Julehygge for mig er samvær med familie, god mad, mange julelys osv..

• Houzz-bruger-ID-428666
    4 år siden

Lys ude og levende lys inde, tid med venner og familie- og dejlig mad

• kirstenaakerman
    4 år siden

Når der hygges med hele familien

• Mille Andersen
    4 år siden

Julehygge er for mig mange ting, men den vigtigste er samværet med dem jeg holder af.

• katrine_hamborg
    4 år siden

Julehygge er afslapning og samvær med familien og venner. Sker det med levende lys og foran brændeovnen er det toppen

• Sissel Dahl Pedersen
    4 år siden

Julehygger er at have tid til tømmermænd

• astridmh
    4 år siden
    Når familien er samlet inde i varmen og mørket sænker sig udenfor
  • PRO
    LivingSweetLiving
    4 år siden

At være sammen med familien og glæde hinanden med gaver.

• Jette Yde
    4 år siden

At være sammen med de mennesker man har nært og hvor samvær er ren hygge ❤️

• majsimonsen62
    4 år siden

Julen er : Hygge, familie, dejlig mad, lys & kager / konfekt (((-:

• cluplau
    4 år siden

Julehygge for mig er bl.a. de traditioner, som vi laver sammen i familien, alle fire sammen - bager vaniljekranse og jødekagefigurer, tager ud og finder og fælder juletræ, og sidst men ikke mindst at vi altid stiller risengrød, julesmåkager og hvidtøl op til nisserne på loftet juleaftensdag :-)

• Birgitte Lund
    4 år siden

Julehygge er for mig når skumringen falder på ,det sner let, ild i pejsen og stearinlys, duften af hjemmebag og appelsiner med nelliker i, familie kommer forbi og vi hygger med spil eller laver noget kreativt.

• camilla_risholt
    4 år siden

Levende lys og traditioner som samler familien :-)

• cluplau
    4 år siden

At lave juleaktiviteter sammen med familien - som når vi alle fire sammen bager vaniljekranse og jødekagefigurer, når vi tager ud og finder og fælder årets juletræ, og når vi juleaftensdag sætter risengrød, småkager og hvidtøl op til nisserne på loftet :-)

• cwjcwj1
    4 år siden

Julehygge er tid, nærvær, lys, varme, latter og kærlighed <3

• linea_j
    4 år siden

julehygge er muligheden for at samle hele familien, og se juletræet i al dens glans:-) den bedste tid på året!

• Konstancja Ford
    4 år siden

Julehygge = kærlighed & varme i en kold tid.

• cigena
    4 år siden

Julehygge er når man kan se glæden i andres ansigter hvad end man har lavet aftensmad, givet dem en gave, givet dem et kram eller bare er lidt ekstra opmærksom i juletiden.

• Kathrine
    4 år siden

Det er tid hog hygge med mine børn.

• charliekapow
    4 år siden

Det er duften af julekager I et varmt hjem omgivet af dejlig mennesker

• minbribs
    4 år siden

når heler familien samles ved mine bedsteforældre d 24 og hygger med god mad, dans om juletræ og nogle julesange

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Tusind tak til alle jer, som har deltaget i vores julekalender - vi håber I synes det har været sjovt! Vinderen er nu fundet og har fået besked direkte via email. Husk derfor at tjekke den email, som du bruger på Houzz! Følg med her i forummet, hvor vi hele tiden har nye spændende tiltag og konkurrencer!

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.