pindgris

Hvad ville I bruge et ekstra værelse til?

Mette Hylleberg Olesen
4 år siden
sidst ændret:3 år siden

Vi er i den situation at vi desværre har et værelse "for meget" jeg har som sådan ikke en indendørs hobby og sønnen har et værelse og legeværelse - tænker han har rigeligt. Walk in er heller ikke en mulighed, da jeg ik har ret meget tøj..

Det er roderum/kontor vi aldrig bruger..

Hvad ville I gøre med sådan et rum?

(4) kommentarer

• Katrine H
    3 år siden

Uh, det er min drøm med et ekstra værelse hvor jeg kan opbevare alt strygetøjet og mine sko/ekstra tøj jeg ikke bruger vinter eller sommer. Har I allerede et bryggers, for så er det jo oplagt? :)

• Morten B.
    3 år siden

Køb et lærred, en projektor og en god sofa - så er det en mini-biograf :) det ville jeg gøre!

• ptrisja
    3 år siden

Hvis jeg selv havde et ekstra rum skulle det nok være et hobby/krearum, hvor alt står fremme og er nærmest klinisk sorteret (masser af dymo)

Andre ideer kunne være: Gæsteværelse/kontor, læsestue, musikværelse, sauna, spillerum, træningsværelse, afslapningsrum, mini-bar... Au pair?

• Pernille
    3 år siden

Hvis jeg havde et ekstra rum kunne det blive til enten;

gæsteværelse

kontor

meditations/sanse/afslapningsrum

krearum

træningsrum

Ellers synes jeg idéen med minibiograf lyder hyggeligt, selvom jeg ikke ser så mange film ;) Mange af ovenstående kan fint kombineres med den rette indretning.

Desuden synes jeg ikke at det er helt 'dumt' at have et kontor/roderum. Men måske kunne du finde på en lidt kreativ måde at lave et 'fint' rum ud af det, som man ikke bliver træt i hovedet over at tænke på ;)

Få sorteret ud i alt det I alligevel ikke kommer til at bruge - unødige ting skaber bare uro. Sorter de ting I vil beholde i flotte kasser/reoler evt. et gammelt karlekammerskab kan males i en flot farve og indeholde en masse ting og sager! :)

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.