henrikmadsen

Har i installeret nogle former for "intelligent styring" i jeres hus?

Mikkel Rasmussen
8 år siden

Er du en husejer der har installeret nogen form for automatik eller intelligent styring i jeres hjem? Hvis ja, fortæl gerne hvad i har installeret og hvad jeres oplevelser har været med dette. Med dette mener jeg; sikkerhedssystemer eller nogen former for trådløs styring via. smartphone eller tablet. - Det kan være termostater, lys eller lignende.


Appartement 16ème · Mere information


Appartement 6eme · Mere information



(7) kommentarer

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Vi kan installere, hvornår vores boiler skal gå i gang med at varme vand op og sætte en timer, så lejligheden altid er opvarmet en halv time før vi kommer hjem. I starten synes jeg det var unødvendigt - nu kan jeg ikke leve uden ;)

    Mikkel Rasmussen thanked Trine Nyborg
  • Sophia Møller
    8 år siden

    Vi gør det samme som Trine hjemme hos os :-)

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Tak for tippet Lars, spændende at læse!

  • Mikkel Rasmussen
    Forfatter
    8 år siden

    Mange tak Lars!


    Det lyder godt nok rigtigt fedt. Hvordan skaffer jeg mig sådan et system??


  • Lars
    8 år siden
    Hej Mikkel ja raspberry pi kan købes på nettet og her kan man også finde og "Bygge" de forskelige styringer som kan bruges til div opfindsomme styring man måtte ønske sig, dog skal det siges at det kræver at man ved hvordan kan bruge linux som er det man mest bruger som styresystem, men her er det godt at man har google, og en del tålmodighed
    Mikkel Rasmussen thanked Lars
  • Mikkel Rasmussen
    Forfatter
    8 år siden

    Endnu engang tak for svar! Jeg må lige prøve, at sætte mig ind i det :-)

    Umiddelbart lyder det rigtigt spændende!

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.