anewingreen

Innovativt tørrestativ til loftet?

anewingreen
8 år siden
Vi er i gang med en gennemgribende renovering af vores nye hus.
Jeg vil gerne kunne tørre tøj i bryggerset, hvor der er mulighed for udluftning og et genvindingsanlæg.
Jeg leder efter noget, der er praktisk og smart, som kan trækkes frem og gemmes væk igen. Gerne oppe under loftet.
I vores lejebolig er der dette praktiske, men ikke særlig fikse system. Jeg leder efter noget mere moderne og gennemtænkt.
Hvordan tørrer I tøj rundt om? Jeg er ikke så vild med tørretumblere, og satser på kun at have en vaskemaskine med tørrefunktion. Er der nogen, der har et bud på en smart løsning?

(6) kommentarer

  • Trine Nyborg
    8 år siden

    Spændende diskussion - og meget smart tanke med tørrestativet i loftet! Det kunne være en god plads-sparer i min lille lejlighed!

  • anewingreen
    Forfatter
    8 år siden

    Hej Trine. Det ville nemlig være så rart at spille for tørrestativer på gulvet, hvor der optager alt for meget plads. Er spændt på om der er nogen, der har et bud på en løsning:-)

  • Birgitte Petersen
    8 år siden

    Skønt du lægger den diskussion op - jeg er selv ved at lede efter lignende, og har ikke fundet noget i Danmark - endnu. Dog har jeg fundet alle disse smarte løsninger her på Houzz - hvad synes du om dem? og hvor mon vi kan finde dem her i Danmark ;o)


    Garden Hills Residence · Mere information


    NKBA Award-Winning Laundry Room · Mere information

  • Sofie Hansen
    8 år siden

    Helle, ved du hvor du købte dit system den gang? lyder sørme smart

  • Helle Johansen
    8 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}8 år siden

    Det er et ældgammelt system... Men der findes flere modeller. De har et billigt et til ca. 60 kr ved Harald Nyborg. For mere moderne look skal du vist ind og lede under tørresnor med udtræk. Det gode er, når den ikke bruges fylder den jo ingenting, og når den bruges kan den evt. hænges højt og du kan tørre sengetøj om nødvendigt . Jeg mener de kan fåes i 3 og 6 meters udhæng... Men hæng mig ikke op på det

    j

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.