kamilla_rosado

Leder efter spisebord med messingstel

Jeg leder efter det perfekte spisebord - det skal have et let udtryk og det skal have et stel af messing.

Det kan være rundt eller firkantet, ovalt eller rektangulært - med eller uden indlægsplader.
Det må gerne minde om OX Denmarq bordet.

Kender I til nogle skønne borde?


(3) kommentarer

  • Sofie Hansen
    8 år siden

    mit drømmebord, dog ikke drømmepris! Jeg ved Hay har nogle lignende det på billedet, dog usikker på om det kun er sofaborde, eller om de også har spiseborde.

  • PRO
    FUNDI MØBELSNEDKERI
    8 år siden

    Hej Kamilla, Det kan være at jeg kan hjælpe dig. Jeg har en god kontakt til nogen som kan lave et messing stel, og jeg vil meget gerne lave en fed bordplade der passer til. Vi kunne slå hovederne sammen så jeg kan lave noget der opfylder dine ønsker. Hvis du er interesseret er du velkommen til at ringe til mig på 26744816. Mvh Jacob Winther / Fundi Møbelsnedkeri

  • PRO
    KAMILLA ROSADO CPH
    Forfatter
    8 år siden

    Tak, Jacob - jeg ringer til dig en af dagene


Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.