nielsrejnhold

FØR & EFTER: køkken - kogehjørne

Indretningsarkitekt Niels Rejnhold
8 år siden
sidst ændret:6 år siden

Da jeg i 2007 flyttede ind i min lejlighed, stod gasmåleren fra 1937 endnu på sin fine træhylde og fik mig mest til at tænke på et deformt tyrehoved med uendelige horn. Gasforsyningsrøret kunne jeg naturligvis ikke få ændret på, men overflødig store rør blev reduceret og dem til badeværelset taget ned - fra dengang, gassen blev brugt til at varme vand i badeværelset med. Den nye gasmåler kom højere op og er gemt væk bag en trækasse. Komfuret røg ud, og køleskabet kom væk. Jeg byggede selv et møbel, der har skuffe til bestik og plads til min ovn og gasplade. Fliserne er fra Leroy Merlin, Paris, metro-model. Der er fin arbejdsplads. Farvekoden på væggen er NCS S0575-G90Y FØR

EFTER


(5) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.