trine_pro

KONKURRENCE: Vind 2 timers konsultation med indretningsarkitekt!

Houzz Danmark Afstemninger
4 år siden
sidst ændret:4 år siden

På Houzz vil vi gerne fejre, at denne weekend kommer til at stå i kærlighedens tegn, når det amerikanske fænomen Valentines Day skyller ind over Danmark. Derfor vil vi gerne forkæle dig, eller en du holder af, med en meget personlig præmie.

Sammen med indretningsdesigner Niels Rejnhold udlover vi nemlig 2 timers indretningskonsultation til én heldig vinder til en værdi af 2.500 kroner.

Indretningsdesigneren kan bl.a. hjælpe dig med at:

• Få din personlighed frem i din indretning
  • Opnå en indretning, der holder - uanset tidens trends
  • Finde glæden i rammerne i dit hjem, fordi de bliver harmoniske

Det eneste du skal gøre for at deltage i konkurrencen er at stemme på, hvem du synes skal vinde en indretningskonsultation, og uddybe i kommentarfeltet nedenfor, hvorfor du synes, at det netop er dig eller din kære, som fortjener at vinde.

Konkurrencen slutter d. 17.02.2016 og afgøres ved lodtrækning mellem konkurrencebidragene.

Frederiksberg · Mere information
Se vilkår og betingelser her.

Jeg fortjener at vinde (uddyb hvorfor nedenfor!)
Min søster fortjener at vinde (uddyb hvorfor nedenfor!)
Min bror fortjener at vinde (uddyb hvorfor nedenfor!)
Min mor fortjener at vinde (uddyb hvorfor nedenfor!)
Min far fortjener at vinde (uddyb hvorfor nedenfor!)
Min ven/veninde fortjener at vinde (uddyb hvorfor nedenfor!)
Andet (fortæl os mere nedenfor!)

(106) kommentarer

• Mette Sørensen
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

De sidste to år er gået med at få grå hår over, at jeg ikke kan lykkes med at indrette stuen. Jeg har prøvet forskellige puder, forskellige ting på væggene mv. men uanset så fungerer det bare ikke. Det er til at få pip af. Det er også penge ud af vinduet.

Jeg har nok bare ikke evnerne, overhovedet, og har erkendt at jeg enten skal nøjes eller have hjælp. Jeg fortjener hjælpen, fordi jeg et helt håbløs selv hæ :-)

• Tove Vinther
    4 år siden

Vi bor hver for sig og sammen, dvs at vi har hver vores 'lejlighed'. Stedet er en nedlagt vandmølle, hvor vi selv bor i den ene halvdel af huset. Sammen skal vi have renoveret et badeværelse og bygget et nyt fælles badeværelse. Der er masser af planer og ideer, MEN manden er til hans helt egen Christiania-stil og jeg er til et Bo Bedre look. Hver for sig fungerer det fint, men sammen bliver det noget klyt. Derfor har vi virkelig brug noget sparring og vil kunne udfordre en indretningsarkitekt, der også kan tænke i utraditionelle løsninger :)

• Thilde Løndahl
    4 år siden

Jeg vil elske at få besøg af en indretningsdesigner! Jeg kan pr. 1/2-16 kalde mig for boligejer og derfor står nu over for udfordringen om at indrette mit nye hjem :) Jeg er helt fortvivlet over hvordan jeg skal kombinere mine møbler med de arvestykker jeg har fået og samtidig higer jeg efter noget nyt og moderne der kan afspejle min forholdvise unge alder. Jeg har massevis af overvejelser som vil være pragtfuldt at få hjælp til!

Skal den ene væg være grå? Hvor skal lamperne hænge? Kan der blive plads til det gamle maleri? Passer drømme stolene ind? - og hvad gør jeg med mit træningsudstyr?

• pojensenprivat
    4 år siden

Købte nyt hus sidste år, og min søde datter på 8år, som jeg bor med på deltid, siger at vi har stort behov for hjælp til at få indrettet huset...

• Joan Rousing
    4 år siden

Vi har stue og køkken på første sal med udsigt til den ene side og udgang til haven til anden. Stuen og køkken område er på ca 70 m2 med 5,5 meter til kip og frit lagte spær.

Vi har prøvet at bytte om på sofagruppe og spisebord flere gange, og har endnu ikke fundet den optimale indretning. Nye møbler står på planen, men men men gode råd modtages så gerne.

Familien består af 5, to voksne en teenager, en pree teenager og guldklumpen på 2. En hund og 2 katte. Vi har masser af plads og hjerterum ♥

• Lonni Tyrrell
    4 år siden

Hvordan får man sjæl i et nybygget træhus?

• anja haagensen
    4 år siden
    fordi jeg ELSKER mit hjem og at indrette , men jeg er ikke ekspert og kunne virkelig godt tænke mig at få en masse input fra en som har styr på det med farver og møbler og belysning :-D
  • Annamusen
    4 år siden

min stue kunne virkelig godt trænge til en omgang også :))

• susanlindsted
    4 år siden

Efter 5 år er det endelig lykkedes min mand og jeg at få solgt vores hus. Vi har nu købt en noget mindre lejlighed, som har et stort åbent rum med stue og køkken, som vi ikke kan få helt til at hænge sammen. Derudover har vi et aflangt kontor, som vi har svært ved at indrette optimalt.

• Am B
    4 år siden

I en alder af 40+, har vi stadigvæk ikke fundet vores egen personlig stil i vores stue.

• Charlotte Breinberg
    4 år siden
    Jeg syntes at jeg fortjener at vinde. jeg har købt et ældre 2 for 3 år siden og jeg syntes det er svært at finde en gennemgående stil som passer til huset og til mig. Jeg trænger til hjælp.
  • tineaaboe
    4 år siden
    Vi står overfor at skulle renovere vores kælder og i den forbindelse kunne vi virkelig godt bruge indretningshjæp fra en professionel.
  • Tanya
    4 år siden
    Jeg ville ønske at min kæreste og jeg vandt. Vi har netop købt et ældre sommerhus pr. 15/3-16 sammen (første fælleskøb), og ønsker os en masse inspiration til at udnytte husets fulde potentiale.
    Har selv en masse ideer, men kunne være fantastisk med "nye øjne", og en masse "nye vinklet" på hvad vi kan gøre i fht. indretning af huset.
  • Laila Tarpgaard
    4 år siden

Min bedste ven og kæreste i 30 år. Vi har et skønt og stort hus hvor 3 børn er vokset op. Nu er der os tilbage. At få huset til at hænge sammen i nye funktioner er en spændende udfordring. Og det er svært at se ud over det som allerede er. Så et nyt blik på en helhed vil være en gave. Vi gjorde det for 5 år siden med vores have. Den bedste investering vi nyder hver dag.

Bedste hilsner

• katrine_weinreich
    4 år siden

Jeg ville ønske jeg vandt - mine børn og jeg flyttede i en dejlig lejlighed får 2 år siden, men vi mangler hjælp til at gøre den personlig.

• kristinenorgaard
    4 år siden

Jeg skal vinde, fordi vi mangler en rød tråd i vores hjem, og der er ikke noget hygge på væggene.

• goetzchristel
    4 år siden

Grunden til jeg ønsker at vinde, er at jeg har købt et hus på landet (i Odsherred) fra 1966. Rent æstetisk, er huset ikke specielt interessant, men jeg kunne få det billigt, så økonomien kan hænge sammen. Her er en stor dejlig lys stue, som er svær at indrette. Jeg venter en lille pige til juli, og det ville være dejligt, at være kommet på plads i huset, inden hun melder sin ankomst.

• Linda Pilgaard
    4 år siden
    Vi står i et dilemma om vi skal flytte eller blive. Hvis vi skal blive, har vi nogle rum som skal fungere bedre og det kunne jeg godt bruge noget hjælp til.
  • Sonja Bendsen
    4 år siden

Den her konkurrence er en længe ønsket drøm som hele familien Bendsen virkelig drømmer om at vinde. Vi bor i det dejligste men meget lille patricia villa med en to meter høj mand og begyndende store og krævende teenage børn og en fældende hund. Ja så er pladsen til tider trang. Det er et hus med mange charmerende vinkler og personligheder som kunne fremhæves meget mere er jeg sikker på. Jeg er tror på at med Niels' professionelle øjne på vores indretning kunne han få åbnet op for muligheder så glæden ved vores dejlige hjem kunne indfinde sig igen.

• Maria Kjølby
    4 år siden
    Som ny diagnostiseret med sclerose og jeg året før fik sprængt min blære under fødslen af min søn, så har de sidste 1,5 år ikke været sprængfyldt med energi. Med det resultat at alt er kaos på børneværelset. Jeg syntes at vi (både ham, min kæreste og jeg) kunne have godt af lidt hjælp til at få det ordentligt
  • sarahthuroee
    4 år siden

Min søde kæreste og kommende ægtemand skal vinde konkurrencen. Vi skal netop til at påbegynde ombygning af vores landbrugsejendom. Det vil være den skønneste kærlighedsgave her på Valtins dag, at kunne få hjælp til at gøre indretningen i de nye rammer helt til vores egen!

• Trine Bjørg H
    4 år siden

Min kæreste er jeg er igang med et loftlejlighedsprojekt. De skrå vinkler og skråvæggene er super charmerende men så svære at gennemskue. Særligt hvordan køkkenet kan laves funktionelt, hyggeligt og æstetisk. Hjælp søges! Mvh Trine og famile

• Derya Eilertsen
    4 år siden

Min mand og jeg fortjener at vinde, fordi vi har købt og lige er flyttet ind i vores første ejerlejlighed sammen - og skal indrette et hjem som vil være vores i det næste årti vi er gået fra en 2v til en 4v og er lidt overvældede af al den nye plads - desuden... i en lejlighed i et nybyg kan det være lidt udfordrende at få hyggen frem, det ville være SÅ rart med lidt inspiration (udover de hyppige besøge på Houzz) der kunne gøre vores lækre lejlighed endnu federe!

• Jessie
    4 år siden
    Hej.
    Min mand og jeg står foran at skulle flytte fra vores hus og ind i vores sommerhus, hvor vi aktuelt er i færd med at bygge til.
    Vi ender med at bygge ca 50 kvm til eksisterende stue / køkken,hvilket giver "lidt udfordringer" til den fremtidige indretning .
    Håber meget at komme i betragtning.
  • Kathe Ravn Pedersen
    4 år siden

Vi fortjener at vinde,,, fordi vi aldrig kan blive enige om hvad vi skal have at nyt, så en fælles retningslinie vil være så skønt

• Charlotte Wennngstedt
    4 år siden

Jeg bor på 20 m2 da jeg har måtte leje en del af mit lejmål ud pgr af økonomi,så jeg ville blive så glad for lidt hjælp til en super funktionel indretning har selv prøvet men mangler stadig nogen bedre ideer så det er meget velkommende med en professionel indretnings akitekt ❤️

• astovring
    4 år siden
    Vi bor to voksne, tre børn og en hund i et alt for lille hus på 85 kvm. Vi har brug for hjælp til, hvordan vi kan udnytte hver en kvadratmeter, så her er rart at være, på trods af kaos. Derfor fortjener vi at vinde.
  • lelonielsen
    4 år siden

Vi har netop købt hus, hvor køkkenet nærmest er ikke eksisterende. Vi mangler derfor ideer til et nyt, hvor der også skal væltes et par vægge. Vi er ikke særlige kreative selv, så vi har svært ved at se det for os.

• pernille12
    4 år siden

Vi har en stue med 6-7 meter til loftet, og vi har problemer med at skabe en hyggelig stemning. Kunne godt bruge hjælp til farver på væggene, måske planter hængende ned fra loftet m.v.

• per_karup
    4 år siden

Tvillingerne på 19 år er så småt ved at flyve fra reden. Huset står overfor en gen-tænkning, så vi kan optimere brugen til fuld udnyttelse af vores rum. Derudover skal vi lave nyt badeværelse (måske et af rumme skal inddrages) samt nyt køkken.

Vi har gjort os mange tanker, men har brug for en indretningsarkitekt til at udfordre os på vores ideer, og måske overbevise os om muligheder vi ikke har tænkt.

Mvh Sanne og Per Karup

• Vivian Jensen
    4 år siden

Knap et år efter indflytning i fælles hjem - Stue med masser af lys og luft, men mangler at få samling på det hele og hygge på væggene.

• Anette Møberg
    4 år siden

Min kæreste og jeg skal flytte i et andet hus 1/6, og der er 2 mindre stuer + 1 spisestue, hvilket er en udfordring ift. den store stue vi har nu, hvor der er åben forbindelse til køkkenet.

• Rudy Pedersen
    4 år siden

jeg fortjener at vinde - fordi mit hjem mangler helhed. Har en masse forskellige ting, men mangler en rød tråd, så det hele bliver en helbred. Derudover vil jeg gerne - bygge lidt om - og trænger til råd og vejledning

• jeanettstampe
    4 år siden
    Vi har købt en dejlig sommerhusgrund i Fuglsang og er ved at få bygget et sommerhus. Næste udfordring er at få det møbleret, hvor vi er lidt på bar bund
  • Anne Petersen
    4 år siden

Vi bor i en meget hvid, aflang og åben lejlighed og den er svær at gøre hyggelig. Hvordan får man markeret tydelige 'zoner'? Hvordan gør man det industrielle hjemligt og hyggeligt uden det tipper til køligt hospital eller klunket mormor? Hvordan udnytter man den store mængde naturligt lys? Så mange spørgsmål, så få ideer.

• daring37
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Jeg er sikker på at stylisten vil syntes at det er en fantastisk udfordring at style min nye stue som er blevet åbnet op til køkkenet og blot venter på den helt rigtige indretning. Få tingene til at hænge sammen og blive fantastik både estetisk og hyggeligt. Mangler virkelig hjælp til at se på indretningen med nye øjne

• Line Faurholdt
    4 år siden

Min søster og hendes kæreste er flyttet ind i min gamle lillebitte Københavner lejlighed. Den er gået fra at være en leje til en andelslejlighed, så pludselig kan man gøre mere ved den end før. Men hvad er det rigtige at gøre? Da pladsen (specielt i køkkenet) er meget begrænset er det noget af en udfording at at få optimeret og udnyttet den så godt man kan. Det er ikke nemt og jeg synes de fortjener noget hjælp.

• Chokomutti
    4 år siden

Min dejlige kæreste har et hus der skal sælges for at vi kan starte en ny fremtid sammen et nyt sted
    . Derfor kunne han godt bruge en indretningsarkitekt til at få stuen eller alrummet til at fremstå indbydende for nye købere, så der kan komme gang i salget.

Han vil lægge nye klinker i alrummet.

• Kamilla Bloch
    4 år siden

Vi bor meget smalt, men højt (3 etager + kælder) i et byhus i Kbh. Vi er interesserede i at prioritere et badeværelse nr. 2, da det er blevet en udfordring at få hele familien igennem 1 badeværelse hver morgen. Vi ønsker os hjælp til at finde det sted i huset hvor et badeværelse kan etableres og hjælp til indretningen. Kh Kamilla

• teenaa41
    4 år siden

Fordi jeg virkelig TRÆNGER til at få piftet min bolig indretning op...!! Efter mine børn er flytte, skal min bolig (specielt køkken, alrum og stue i et stort rum) gerne afspejle mig og mine behov, hvilket jeg desperat ønsker hjælp til... ;-)

• Gunilla Smith
    4 år siden

Jeg/ vi trænger til gode råd og muligheder til at lave et ekstra værelse. Vi er nemlig blevet 4 og har 2 soveværelser. Og en dejlig stor stue.

Jeg har forsømt de 2 soveværelser og kan bare ikke se muligheder.,Derfor har vi brug for profesionelle eksperter :-)

• Houzz-bruger-ID-287639
    4 år siden

Jeg og min mand kunne bestemt godt have gavn og glæde af noget inspiration til at få indrettet os bedst muligt. Vi har netop købt et ældre 70'er hus, hvor intet er opdateret. Men der er god plads og vores nu ret sparsomme mængde af møbler kommer til at skrige til hinanden, så vi vil gradvist skulle ud og anskaffe nye møbler og ting og sager, og i den forbindelse ville det jo være en fantastisk ting med inspiration og hjælp til at se nye muligheder og løsninger Så jeg krydser fingre!

• Kim Schulz
    4 år siden
    min kone og jeg har en noget forskellig tilgang til indretning. nu har vi så ombygget vores hus og trænger derfor til en hjælpende hånd med at finde en fælles indretning vi begge bliver helt glade for
  • Bess
    4 år siden

Jeg stemmer på, at jeg og mine drenge vinder! Vi bor på 43 m2 og er glade for det. Men med en teenage-dreng i fuld flor har vi brug for hjælp for intelligente løsninger til indretning af det fælles drengeværelse. Derfor vil vi være super glade for at blive udtrukket i konkurrencen!

• ivyms
    4 år siden

Jeg fortjener at vinde, fordi vi har lige købt et hus fra 1953 og vi vil gerne inderette vores hus til et mere modern familiehus .

• Lene Pedersen
    4 år siden

Jeg fortjener at vinde fordi selvom jeg synes vores stue etage er ok, så er vores 1. sal virkelig noget rod....og fordi rummene er så små har jeg ingen ideer til hvordan man kunne lave det hyggeligt.... lige nu roder det bare...både fysisk og i hovedet...

• Anne Marie Ingemann
    4 år siden
    Jeg fortjener at vinde, fordi jeg virkelig har brug for hjælp til, at få min gamle herskabslejlighed til at fungere funktionelt og overskueligt for mig og mine tre drenge. Mangler inspiration og geniale løsninger til opbevaring og indretning.
  • pipsen10
    4 år siden

Fordi jeg har købt et sommerhus og har skrællet det fuldstændig ned indvendigt

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Tusind tak til alle, som har deltaget i konkurrencen! Det har været spændende at læse de mange svar og høre om jeres udfordringer i boligen. Vi har udtrukket en heldig vinder - stort tillykke til Anette Bank! Vi har sendt en email til dig!

• Trine Nyborg
    4 år siden

Hej alle! Vi lige gøre opmærksom på, at der er en ny konkurrence, som I måske synes kunne være sjov at deltage i; 1000 kr. gavekort til BoConcept. I kan deltage [via dette link.[(https://www.houzz.dk/forum/konkurrence-vind-gavekort-paa-1000-kroner-til-boconcept-dsvw-vd~3710158?n=16)

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.