trine_pro

Hvordan får du mest ud af din opbevaringplads?

At få plads til alt sit tøj, sko og andre sager kan være en stor udfordring. Især hvis du bor på få kvadratmeter og derfor har småt med opbevaring

Vi kunne derfor godt tænke os at høre, hvordan du maksimerer pladsen i dit skab og får mest muligt ud af det plads du nu engang har. Har du nogle smarte tips til opbevaring eller alternativer til at få plads til mere, uden at skulle smide for meget ud? Har du årlige eller halvårlige udsmidningsritualer for at gøre plads til mere eller foretrækker du at skabe plads at hænge tingene på kroge, bruge pladsen under sengen eller i kurve og opbevaringskasser?

Fortæl os, hvordan du opbevarer smartest, og del gerne billederne af dine bedste løsninger!

Oakhill Court · Mere information

(28) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.