Hvilket køkken foretrækker du?
9 år siden
sidst ændret:7 år siden
Køkken nummer 1
Køkken nummer 2
Køkken nummer 3
Køkken nummer 4
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(13) kommentarer
- 9 år siden
Relaterede diskussioner
Hvilket køkken er din favorit?
Kommentarer (14)De er flotte hver for sig, men nr 3 ville nok passe bedst herhjemme. Mener, at et køkken kan være nok så flot, men det er altså rigtigt vigtigt, at det passer til husets stil og sjæl, ellers bliver helheden ødelagt....Se flereAFSTEMNING: Hvilket rum i hjemmet er du mest stolt af?
Kommentarer (43)Vi har lagt en masse energi i hele lejligheden, men stuen (som er vores største og fællesrummet) har fået mest kærlighed. Vi har masser af lækre designfund, samt prototyper af egne produkter og masser af DYI projekter:)...Se flereHvilket rum vil du allerhelst lave om, hvis du havde muligheden?
Kommentarer (1)Soveværelset. Jeg har allerede lavet en masse derinde, men synes stadig ikke den er der; der er bare ikke særlig hyggeligt. Jeg tror dog jeg har fundet løsningen: Planter!...Se flereKøb af nyt service stel, hvilket mærke foretrækker du?
Kommentarer (3)Hej Birgitte. Jeg kender desvære ikke til Broste og Norte damme, men jeg kunne se at du havde ret i af de var et kig værd. Hej Katrine. Jeg tænker at mit prislejde ligger på en max pris af 150-200kr.og jeg vil da helt klart kigge efter det stel i sort, for det lyder da interessant. Tak for jeres svar!...Se flere- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden
- 9 år siden

Sponsored
Reload the page to not see this specific ad anymore