trine_pro

Konkurrence: Vind gavekort på 1000 kroner til BoConcept!

Smukke pasteller, klassisk læder eller grå zen nuancer - hvilket sofa look får dit hjerte til at banke lidt hurtigere? Hos BoConcept behøver du faktisk slet ikke vælge, når det kommer til boligens vigtigste møbel. Her kan de fleste af modellerne nemlig tilpasses i farve og størrelse, så de matcher dit hjem og dine behov perfekt!

Sammen med BoConcept vil vi derfor gerne give én heldig vinder muligheden for at komme skridtet nærmere drømmesofaen (eller forkæle sig selv med noget andet fra deres butik!) med et gavekort på 1000 DKK. til BoConcept.

Det eneste du skal gøre for at være med i konkurrencen er at stemme på din favorit sofa og fortælle os, hvorfor du har valgt denne i kommentarfeltet nedenfor. Vinderen udtrækkes d. 4. marts. Held og lykke!

Lysegrå Fargo

Pastelfarvede Osaka

Chokoladebrune Indivi

Karamelfarvede Istra

Neutrale Carmo

Se flere af BoConcept sofaer her.

Læs vilkår og betingelser her.

Lysegrå Fargo
Pastelfarvede Osaka
Chokoladebrune Indivi
Karamelfarvede Istra
Neutrale Carmo

(43) kommentarer

• Annemette Andersen
    4 år siden

Jeg har stemt på den pastelfarvede lækre sag. Den har en varm farve, der vil lyse op i enhver stue!

• Marianne P
    4 år siden

Jeg har stemt på Istra...elsker enkeltheden og de rene linjer...og så er farven smuk :-)

• Cristina Høj
    4 år siden
    Jeg har stemt på den pastelfarvede, fordi jeg er lidt træt af den sort/hvide/grå indretning, der er fremherskende mange steder. En sofa med lidt knald på er et modigt/personligt valg.
  • Anne-Dorte Nielsen
    4 år siden

De er alle dejlige på hver sin facon, men den lysegrå Fargo ser bare sååå behagelig ud :-)

• Eva Gisselbæk
    4 år siden
    Stemt på den pastelfarvede, vil passe godt ind i stuen med hvide vægge og mange vinduer, den vil stå godt i lyset og være en god kontrast.
  • nej_ja
    4 år siden

Den karamelfarvede vil stå smukt til hvide vægge og hvide møbler og nogle lækre lysepuder ❤️

• sinipes
    4 år siden

Jeg har stemt på Osaka, fordi farven bare er så smuk.

• katrine_hamborg
    4 år siden

Synes den lysegrå Fargo er SÅ fin!!

• Lise Munck-Alstrup
    4 år siden
    Jeg synes at den karamelfarvede lædersofa er meget fin :-). Og jeg forestiller mig at den også er ret praktisk ifht børn der spilder...
  • PRO
    LivingSweetLiving
    4 år siden

Jeg har valgt den grå Fargo. Den ser ud til at være god at sidde i og har et praktisk uldbetræk. Den måtte gerne komme hjem og stå i min stue :)

• Kathrine
    4 år siden

Jeg har stemt på den lysegrå fargo. Den er super fin, tidsløs og passer i et hvert hjem.

• info52137
    4 år siden

Den chokoladebrune læder er min favorit, fordi den er meget klassisk og ser blød og lækker ud i skindet.

• camilla51
    4 år siden
    Indivi ser virkelig lækker ud. Og den chokoladebrune er SÅ smuk som læder møbel - den har varmen sammen med det klassiske look!!
  • Stina Hauge
    4 år siden

Jeg har valgt den lysegrå Fargo. Den er super flot og enkel, og vil passe perfekt i vores stue - hvor vi har farvet væg og interiør :)

• Sofie Hansen
    4 år siden

Jeg kan godt lide Osaka, men hvis man kune få den i grå ville den være perfekt ;)

• J S
    4 år siden

Indivi er lige min stil. Lækker, stilren, bekvem - og læder er plejenemt :-)

• Lone Skovgaard
    4 år siden

Carmo er smuk og tidløs og samtidig en flyder

• Lise Raagaard
    4 år siden

den lysegrå har et meget fint design :-)

• Kaja Greth
    4 år siden

Den chokoladebrune Indivi er så fin og læder er bare for lækkert

• Rune R
    4 år siden

Jeg har stemt på Carmo. Den er simpel og fylder ikke meget visuelt, til trods for, at den er stor nok til at flere personer kan flyde på den. Perfekt til det minimalistiske hjem.

• Natasja Sørensen
    4 år siden

Den lysegrå fargo, den klassiske farve og snit gør den tidsløs og nem at personliggøre.

• Carolin Warda
    4 år siden
    pastelfarver! giver liv og varme i et hvert hjem. skøn skøn model og farve
  • charliekapow
    4 år siden

indivi den er indbydende. Man kommer ikke så nemt af den da man med garanti sidder rigtigt godt

• ulla248
    4 år siden
    Jeg er vild med sofa nummer 5 da der er mange anvendelsesmuligheder med den sofa
  • malouhogh
    4 år siden

Lysegrå fargo - stilren og lækker

• Gitte Klem
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

Af de viste modeller er jeg klart mest til den Lysegrå Fargo grundet dens enkle og minimalistiske udtryk

• Marianne Grønbech
    4 år siden

Jeg har stemt på Neutrale Carmo den er enkel og smuk og minder om den sofa jeg købte i Bo Concept i Aalborg for snart 9 år siden, den er stadig tidløs og smuk!

• pernillehoug
    4 år siden
    Den karamelfarvede Istra mixer oldschool (og meget aktuelt) læder med det helt stramme design, hvilket jeg er vild med. Desuden er farven et kærkomment alternativ til gråtonerne og er både blød og alligevel lidt sin egen - men neutral nok til nogle markante puder. Haps!
  • Johanne Scheel
    4 år siden
    Karamel eller chokolade? Et svært valg, da begge lædersofaer er dejlige. Endte med karamellen, der ser uimodståelig blød og cremet ud
  • riberm
    4 år siden
    Har stemt på den neutrale carmo, da den er helt enkel og vil passe godt ind i et funkis-hjem
  • Mick Bergenhammer
    4 år siden

Carmo. En sofa som indbyder til alt. Geometrisk lækker og indbydende. Til tv oplevelse. Læse tid. Samlingspunkt på alle sofaens forskellige niveauer og former. Dejlig neutral farve som vil understøtte en moderne indretning.

• Susanna Bucknell
    4 år siden

Jeg har stemt på den neutrale Carmo fordi den er enkel og et tidløs design som passer ind i alle stuer hvor man kan kombinerer med mange forskellige puder i mange design

• Lise Andersen
    4 år siden
    Lysegrå Fargo, da man så kan pynte den med en masse farvede puder :-)
  • dfh69
    4 år siden
    Den pastelfarvede Osaka giver et glad farvepift
  • PRO
    Leder
    4 år siden

Jeg har stemt på neutral carmo. Den er super lækker og giver plads til mange og mulighed for at smække benene op. Perfekt til vores store familie.

• Susanne Frank
    4 år siden

Neutrale Carmo. Den passer ind i hjemmet og ser ud til at have en god sidde og ligge komfort

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Jeg har stemt på chokoladebrune Indivi fordi farven er perfekt til mit hjem men bestemt også fordi den virker let og elegant samt blød og lækker at sidde i, både til afslapning, hvor man endog kan hvile på en nakkepude men også når man f.eks. skal sidde "pænt" og evt. nyde en kop kaffe el.lign. der står på bordet foran; man kan nemt komme op af den igen, hvilket er vigtigt når man ikke er helt ung længere. Jeg er en varm fortaler for lædermøbler, det er nemt at holde og udstråler blødhed og varme. Den må gerne flytte ind hos mig.

• User
    4 år siden
    Fargo - fordi jeg går efter møbler som kan styles forskelligt ned nye farver på tæpper, puder etc.
  • ams2416
    4 år siden

Jeg har stemt på Osaka. Meget smuk farve,rigtig forårs farve.

• Sofie Erlandsen
    4 år siden
    Den lysegrå, da jeg hverken er til modige farver eller læder i forbindelse med sofaer ;)
  • Jette Yde
    4 år siden

Den pastelfarvede Osaka er klart den jeg synes bedst om. den ville passe perfekt ind i mit farvede hjem:)

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Vi har trukket lod og vinderen af et gavekort på 1000 kroner fra BoConcept er Jette Yde! Jette, vi sender dig en email direkte!

Stort tak til alle jer, som deltog i konkurrencen! Husk desuden [at deltage i vores konkurrence[(https://www.houzz.dk/forum/konkurrence-vind-bjoern-wiinblad-denmark-laagkrukker-med-by-rose-maria-dsvw-vd~3732053?n=18) om de fineste Bjørn Wiinblad krukker [her[(https://www.houzz.dk/forum/konkurrence-vind-bjoern-wiinblad-denmark-laagkrukker-med-by-rose-maria-dsvw-vd~3732053?n=18). Held og lykke!

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.