trine_pro

KONKURRENCE: Vind Bjørn Wiinblad Denmark lågkrukker med By Rose Maria

For nyligt var vi hjemme hos Rose Maria Boelsmand, som til dagligt blogger på By Rose Maria. Hendes hjem er fyldt med spændende historier og genstande fra hele verden, DIY-projekter og et gennemført nordisk zen! Du kan se hele hjemmet her.

En detalje, som vi især bad mærke i, var hendes smukke samling af krukker - særligt hendes fine guldornamenterede Bjørn Wiinblad Denmark lågkrukke, som kan bruges til mønter, smykker eller andre små genstande, som fortjener et helt særligt gemmested. Sammen med Rose og Bjørn Wiinblad Denmark vil vi derfor gerne give én heldig vinder muligheden for at vinde tre lågkrukker til en samlet værdi af 999,85 kroner.

Stem på hvilke ting du vil fylde i krukkerne, hvis du vinder, og fortæl os hvorfor i kommentarfeltet nedenfor.

Konkurrencen slutter d. 13. marts, hvor vinderen udtrækkes.

Læs vilkår og betingelser her.

Jeg vil bruge krukkerne til smykker
Jeg vil bruge krukkerne til nøgler
Jeg vil bruge krukkerne til mønter
Jeg vil bruge krukkerne uden noget i
Andet (uddyb nedenfor!)

(38) kommentarer

• fisken_mig
    4 år siden

Ofte ligger mønter bare og flyder. Så det vil give ro, hvis jeg havde et samlingssted til dem.

• Ditte
    4 år siden

Mine øreringe bliver konstant væk, fordi jeg ligger den alle mulige steder - disse krukker ville være geniale til øreringe så det skal mine bruges til!

• André
    4 år siden

Der skal slik i krukkerne; Werther's Original, Fazermint og Marianne - præcis som jeg husker det hjemme hos min farmor, da jeg var barn.

• Lene Vestergaard
    4 år siden

Summerbird chokolader

• Mathilde
    4 år siden

Mine smykker hænger pt. på et knapt så kønt smykkestativ, så krukkerne ville være perfekte til det formål!

• Tine Huth
    4 år siden
    Jeg vil bruge krukkerne til mine smykker, så de bliver mere tilgængelige, og ikke er gemt for langt væk
  • Vita Bøgh
    4 år siden

Jeg vil bare nyde synet af dem

• givliv
    4 år siden

Alle mine fine små øreringe ville kunne gemmes smukt af vejen i disse fine lågkrukker

• birtekjensen
    4 år siden

Har lige lavet nyt soveværelse, og her vil lågkrukker passe så fint ind, vil sætte på natbordet til mine smykker

• Nanna Jensen
    4 år siden

Den lille skal bruges til min søns mælketænder ;-) Han mangler lige sådan en krukke - eller måske er det tandfeen der mangler den ;-) De øvrige krukker skulle jeg nok også hurtigt finde et formål til. Indtil da er de jo smukke og pyntelige liiige som de er :-D

• pia_rasmine
    4 år siden

Jeg ville bruge krukkerne til smykker, så jeg ikke skal lede efter dem, når jeg skal bruge dem :-)

• Karen Mimi
    4 år siden

Disse finde krukker vil jeg meget gerne have en af til at stå på mit arbejdsbord og bruge den til værdifulde sætninger, som jeg ønkser at minde mig selv på som fx . keep it simple - DO WHAT YOU LOVE

Karen Mimi

• charliekapow
    4 år siden

har detmed at glemme hvor jeg ligger alle de forskellige nøgler.

• Mille Andersen
    4 år siden

Jeg bruger allerede den mindste til ringe. Den er så smuk og helt oplagt til smykker med det fine guld print. Hvis jeg vinder skal min datter have den lille til hendes smykker og så kan jeg få både armbånd, halskæder og ringe i mine.

• Johannelouise Andersen
    4 år siden

Lækkert Chokolade :) Håber på jeg vinder de er så Unique disse krukker :)

• anita nielsen
    4 år siden

Hemmeligheder !

• Hans Berglund
    4 år siden

Syrlige drops.

• Sofie Erlandsen
    4 år siden
    Vores nøgler ligger pt. i nogle knap så kønne beholdere, så disse vil helt klart forskønne opbevaringen meget :)
  • Nichole Torp
    4 år siden
    Jeg vil bruge dem til at ligger mine nøgler i
  • maria_stewart74
    4 år siden

Nøgler ligger altid og flyder.... Men de kunne også være fine til smykker

• Valentina Andersen
    4 år siden

fede krukker!

• Lise Andersen
    4 år siden
    Mens jeg ville bruge den lille til mine øreringe så skal de store klart ses! I dem vil jeg putte småkager og andre godter, til når vi får gæster, eller bare skal forkæle os selv på en tirsdsg aften :-)
  • Mick Bergenhammer
    4 år siden

M&M's skal der være i dem. Masse af forskellige farver når de åbnes

• Eva Sørensen
    4 år siden

De er så smukke, så de ville være perfekte til mine smykker <3

• Inge Hougaard
    4 år siden

Krukkerne er så smukke at de fortjener at stå til pynt på min reol.

Måske kan der komme lækkerier i til højtiderne

• lovetibbies
    4 år siden

Hos mig ligger der mønter rundt omkring så det ville være skønt med at have noget de kan være i så de er samlet på et sted

• Ditte Nielsen
    4 år siden

Jeg vil bruge dem til både smykker, mønter, lightere, tandstikker og måske som en sukkerskål. Det ville pynte fint til kaffebordet.

De daglige smykker, ville opbevares så fint deri i stedet for at ligge løst på natbordet. Små mønter og lightere som jeg altid tømmer jakkelommen for vil endeling få en fin plads. Eller skal en af dem bruges til mine daglige tandstikkere, plastik æsken de kommer i er ikke for køn.

Krydser fingre ❤

• Sara Seir
    4 år siden

Jeg ville fylde muslingeskaller fra mine mange rejser deri. De små lågkrukker fra Bjørn Wiinblad indbyder til at blive åbnet - og så er det jo skønt at løfte lågene og kigge på havets skønheder, som minder en om gode tider.

Krydser fingre

Mvh Sara Seir (Instagram profil: saras__verden)

• Anja Raun
    4 år siden

Der vil jeg lægge små hemmeligheder...........

• nej_ja
    4 år siden

Helt klart mine nøgler. De flyder alle steder, så vil være dejligt med en smuk krukke til dem <3

• Vicki Boysen
    4 år siden

Tændstikker og små røgelsestoppe så det eventyrlige i krukkerne føres videre i indholdet.

• lenevoetmann
    4 år siden

Har smykker flere forskellige steder og det ville være så fint at samle dem i så fin en krukke. Ville have krukken på badeværelset og nyde at se det smukke design.

• juulida
    4 år siden

Jeg vil bruge dem til smykker, så smukke krukker fortjener ligeså smukt indhold ❤

• sonnyt39
    4 år siden

Fredags-slik. og andet hygge, skal kombineres i disse flotte indpakninger.. Hvorfor have en tarvelig Haribo-pose liggende på bordet, når man kan kombinere den "Danske Hyggemodel" med et lige så stort Brand som winblad er...

• Patricia Cook
    4 år siden

Jeg ville bruge det til smykker. Har desværre ikke noget at have mine smykker i pt, så de ligger og flyder hist og her. Det ville derfor være så dejligt at have nogle super smukke opbevaringskrukker til at holde mine genstande i

• Kathrine
    4 år siden

Mine smykker ligger ofte og flyder på mit sengebord eller på bordet på badeværelset, så det ville være fantastisk at få en fin skål hvor de kan være i :-)

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Stort tillykke til vinderen Rikke Dalgaard, præmien er på vej til dig :-)

Du kan nu deltage i vores store påskekonkurrence om en espressomaskine og en stor påskekurv med Summerbird chokolade. [Deltag her![(https://www.houzz.dk/forum/paaskekonkurrence-vind-paaskekurv-og-espressomaskine-til-5000-kr-dsvw-vd~3762636?n=241)

Flere diskussioner
Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.