trine_pro

PÅSKEKONKURRENCE: Vind påskekurv og espressomaskine til 5.000 kr.

Houzz Danmark Afstemninger
16. marts 2016
sidst ændret:16. marts 2016

Påskeferien er lige om hjørnet, og for mange betyder det masser af fritid med venner og familie eller tid til at forkæle sig selv. For andre betyder det tid til at arbejde på boligen eller en tur i haven, inden foråret for alvor får fat.

Hvad end din påske står på arbejde eller afslapning, vil vi gerne forsøde påsken for én heldig vinder med en luksuriøs påskekurv fra Summerbird samt en kaffemaskine fra Dolce Gusto inkl. 3 pakker kaffekapsler. Fortæl os om dine påskeferieplaner ved at stemme og kommentere nedenfor.

Sådan deltager du:

1. Stem i afstemningen

2. Skriv en kommentar i kommentarfeltet

3. Kryds fingre!

Konkurrencen slutter d. 30. marts.

Læs vilkår og betingelser her.

Bruge tid med familie/venner
Deltage i påskefrokoster
Lave have- og husarbejde
På ferie i Danmark/udlandet
På arbejde
Andet

(275) kommentarer

• Laila Bindzus

Skal desværre arbejde så der bliver ikke så meget tid til familien i år , så det må indhentes efter påsken

• Maria Bojsen
    Er heldig for en gangs skyld at have i fri i påsken. Det skal selvfølgelig nydes med de nærmeste samt hus og have skal gøres forårsklar. Der findes ikke noget bedre med synet af en velopfrisket have. Håber på godt vejr
  • PRO
    Box byg

Jeg skal holde påskefrokost med venner og familie. Derudover skal vi til at friske haven op til den snarlige sommer.

• Elise Magdalene Palmgren

Skal nyde påsken med fødselsdagsfejring og familie

• Nanna Jensen

Hep heyyyy... Påskefri og tid til hus og have! ;-) :-D

• Viktoriya Shydlovska

Jeg håber, jeg er heldig at vinde, sådet bliver en skøn påske med familie og venner.

• l_lisbeth
    Den står på lidt fødselsdagsfejring og ellers hardcore eksamenslæsning, da jeg desværre skal til eksamen kort efter påske!
  • Vicki Cordsen

Skal hygge med min kæreste og lille datter. Kunne være fedt med kvalitets chokolade og kaffe vi kan tilbyde vores barselsgæster :)

• Camilla Bertram-Christensen

Være påskekreativ med mine to skønne unger ❤️

• Jane Tvede

skal hygge med familien og træne-arbejde samt nette min motor cykel så den er klar til det gode vejr <3 wow det er da en påske forkælelse der vil noget og den ville være super at få fingerne i <3 deltager og deler hjertens gerne og håber at blive den glade vinder <3 god påske <3

• Mads V

Super fed konkurrence. Rigtig god påske til all :)

• sortestjerne

Jeg skal arbejde. Hvis jeg vinder, deler jeg naturligvis med mine skønne kolleger..

• malenehojer

Vil så gerne en masse i påsken, men den kommer til at blive brugt på at skrive eksamensopgave :-(

• Houzz-bruger-ID-168723

Ja tak, ville være fantastisk at vinde :-) Jeg er højgravid, så det bliver spændende om min kommende datter bliver et påskebarn eller venter med ankomst til april. :-)

• Charlotte Marcell

Jeg skal arbejde. Og i fritiden lede efter ny bolig. Det sidste er svært. Jeg har ledt efter en bolig jeg kan blive forelsket i, igennem de sidste par år. En bolig jeg kan kalde min og føle at her har jeg hjemme. En tryg og smuk base for min hektiske dagligdag.

Jeg deltager i konkurrencen, fordi jeg helt vildt gerne vil vinde en kaffemaskine :-), for duften af kaffe er med til at skabe en hyggelig stemning. Og chokolade..hvem elsker ikke det???

Ønsker alle en god og dejlig påske, uanset hvad I vælger at bruge den på :-)

• Cecilie Møller

Jeg skal arbejde (...desværre en masse døgn vagter) og i de ellers vågne timer renovere vores nykøbte gamle 1920'er hus hvortil vi finder masser af inspiration på Houzz :) Krydser fingre for at vinde, tror chokolade ville falde i god jord hos alle de der kommer og hjælper med vores hus og jeg kommer hvert fald til at få brug for kaffen :D

• evafloor
    God påske
  • PRO
    HandyHands Aps

kolde øl, snaps og det der nu skal svømme i det. ;-)

• PRO
    Friis' Planteskole

tiden skal bruges på haven og arbejde

• Judith Rosenfeldt
    Vil da nyde det chokolade sammen med veninderne
  • PRO
    Gabriela Pruzzo • GP Studio
    Godt initiativ!

Glæder mig til en god kop kaffe :)
  • Louise Kollerup

Jeg vil super gerne vinde ☕️ og ☀️bird . Krydser ✌️

• PRO
    entremobel.dk

Har gang i et spændende nyt website projekt med en produkt generator omhandlende sofaborde, der hvad jeg ved af ikke er set før. Så det skal påsken gå med at få testet igennem :)

• Michelle Andreassen
    Det kunne lige være en lækker fødselsdagsgave så jeg har noget at byde gæsterne på :)
  • jannekjorgensen

God påske

• PRO
    PBL Projektering

Rigtig god påske til jer alle

• PRO
    Miracom

Drengene kommer :-)

• PRO
  • randi_hebel
    De bedste helligdage på året, dagene er blevet længere og vejret varmere
  • Katrine Winding

Jeg har sabbatår og arbejder meget - og har derfor rigtig travlt i min hverdag. Så ferien skal naturligvis nydes med familien! ❤️

• PRO
    JeannetteRoed

Hygge og inspirationstur til Hamburg :)

• ditteisabel

Vi har købt et hus hvor haven ikke er blevet rørt de sidste 40 år.... jeg glæder mig til at finde på skønne løsninger og se hvad haven har at byde på!:-D

• Karina Brøndum

Jeg glæder mig til at hygge med familie og venner, spise lækker mad, komme ud i naturen, og også få ordnet nogle praktiske ting herhjemme. Rigtig god påske :-)

• Tara Emilie Bøytler

Påsken skal bruges på familien hverdagen er travl nok i forvejen og rejser koster penge

• Mille Andersen
    Nyder at mine børn har fri fra skole og vi har hele dage til hygge. Påskefrokost med familien bliver det også til og man kan sågar mærke foråret i luften. Livet er dejligt!
  • Linn Walberg

UIIH ...sikke en fuldstændig FAAANTASTISK påskepræmie - så skal der rigtig hygges med SKØN kaffe og en masse #Summerbird lækkerier☕️

...jeg skulle have været hjemme ved familien og have rydtet et loft og en garage (...og påskehygge bagefter☀️) - men hvor er det typisk at sygdom ALTID rammer én i ferier

Så nu glæder jeg mig EKSTRA meeeegeet til at blive rask, så jeg kan komme hjem og se min familie ...og så ville det jo være helt PERFEKT at kunne tage lidt >>LÆKKERT<< men forsinket påskehygge med også☀️☕️

Ha' den dejligste påske

Mange solskinshilsner fra Linn☀️

• Paulina

Her bruges ferien på indretning af hus og at komme helt ned i gear sammen med børnene. Perleplader har været uges foretrukne kreaprojekt.

• pojensenprivat

påskeafslapning - inden starten på den travle sæson på jobbet..

• Eva Hegnsholt

God påske :-)

• Signe Breinbjerg
    Jeg skal bruge fridagene på at lære min datter på 1 år at gå
  • Iben Bodilsen

Uhh lækker konkurrence God påske

• PRO
    Indretningsarkitekt Niels Rejnhold

Jeg vil bruge noget af tiden på at komme ud i naturen på min mountainbike og nyde solen og se trækfugle på Kalvebod Fælled, hvorfra traner og gæs netop trækker videre nordpå. Så det første tranetræk onsdag den 23. marts :-)

• hemengch

Jeg skal bruge tiden til at hjælpe familie og svigerfamilie med at ordne have og havehus og til at spille spil læse og nyde god kaffe på cafe ❤️Drømmer også om at ku lave god kaffe herhjemme , som j vil ku nyde i solen på min lille altan

• botebasurero

Vi har min mor og far på besøg hos os og vi hygger og nyder dejlige mad, drikkevarer og går på tur i naturen hver dag

• PRO
    StabellStudio

Sommerhus på mols

• PRO
    STA Malerfirmaet

Familie hygge

• PRO
    Malermester Lene Kærsner

God påske i Løkke

• PRO
    Christina Lykke Fotografi

Et forsinket, men absolut stor, PÅSKE-hilsen herfra :)

• Houzz Danmark Afstemninger

Konkurrencen er nu slut og vi håber alle har haft en dejlig påske! Tusind tak til alle som har deltaget - det har været skønt at læse om alle jeres påskeplaner.

Vinderen er fundet og det blevHelene Berg! Stort tillykke - vi har sendt dig en email! :)

Vi glæder os til næste konkurrence!

• Houzz Danmark Afstemninger

Husk at deltage i vores nye konkurrence, hvor vi giver hele 3 vindere chancen for at vinde en Stelton termokande i én af de tre nye forårsfarver. Du kan finde konkurrencen [her[(https://www.houzz.dk/forum/konkurrence-fortael-os-om-dine-kaffevaner-og-vind-stelton-termokande-dsvw-vd~3824746?n=9). Held og lykke!

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.