klaus_pedersen5504419

flisetype

Klaus Pedersen
8 år siden
Hvad hedder de forskellige typer fliser der er anvendt? Særligt dem store kvadratiske, er det en soldaterflise?
Terrasser i flere niveauer... · Mere information

(3) kommentarer

  • PRO
    Uderum - ånd og materiale
    8 år siden

    Hej Claus.

    Fliserne måler 60x60x3 cm og er Basalt natursten fra Tibet, de omkringlæggende små sten er hårdtbrændte klinker, de fås i et hav af forskellige farver og nuancer. Brændte klinker er fantastiske at bruge som bort, ved eller omkring terrassen, her har jeg hævet dem op nogle steder på terrasse arealene.

    Hvis du tænker at bygge med almenlige betonprodukter, som soldaterfliser så køb i stedet de billigste sten du kan finde med trekantmærke... fordi de holder ikke længere af den grund. Jeg giver almenlige betonsten og fliser max 3-5 år, så er de nedbrudt i overfladen og angrebet... lidt spild af tid og penge :)

    mvh/palle B.

    Anlægsgartner /flisehaven

  • Klaus Pedersen
    Forfatter
    8 år siden
    Hej Palle, tak for dit svar. Jeg synes det er en super flot løsning du har lavet - virkelig flot
  • Bo Behrens
    7 år siden

    Hej Palle, tak for dit svar. Jeg synes det er en super flot løsning du har lavet - virkelig flot

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.