trine_pro

AFSTEMNING: Er kogebøger gået hen og blevet umoderne?

I en tid præget så heftigt af teknologien, er der næsten ingen områder, der er uberørt af de mange teknologiske fremskridt. Dette gælder også madlavning og muligheden for at få inspiration til maden - nu om dage er der et væld af hjemmesider, blogs og apps, der tilbyder udførlige opskrifter på alt fra avancerede franske retter til mere simple retter som dansk smørrebrød. Det får os til at overvejer om kogebøger er gået hen og blevet umoderne? Er de overhovedet stadig relevante? Hvor finder du inspiration til madlavningen? Stem og del din mening i kommentarfeltet.

Ja, jeg bruger kun opskrift apps
Ja, jeg bruger kun online opskrifter
Nej, jeg bruger stadig kogebøger
Nej, jeg bruger et miks af online opskrifter, apps og kogebøger

(2) kommentarer

  • Ditte
    8 år siden

    Ja apps og hjemmesider er nemmere, men de er ikke lige så smukke som en kogebog. Jeg elsker at sidde og blade kogebøger igennem og det går aldrig af mode!

  • Lisbeth Glud
    8 år siden

    Jeg bruger hjemmesider hvis jeg søger noget bestemt - ellers bruger jeg min gamle samling af opskriftshæfter fra 60'erne, en uudtømmelig kilde til inspiration og oplysninger.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.