trine_pro

KONKURRENCE: Fortæl os om dine kaffevaner og vind Stelton termokande!

Houzz Danmark Afstemninger
4 år siden
sidst ændret:4 år siden

For mange af os er kaffe en absolut nødvendighed for at komme igennem en mandag morgen eller en lang dag på kontoret, men hvordan foretrækker du, at den livsnødvendige drik er lavet?

Hvad enten du er tilhænger af en god gammeldags filterkaffemaskine, tyr til Nescafé eller har investeret i en avanceret espressomaskine, vil vi gerne forkæle hele 3 vindere med den ikoniske termokande fra Stelton i én af de tre nye forårsfarver til en værdi af 449,95 DKK. Fortæl os om dine kaffevaner ved at stemme på din foretrukne metode og fortæl os, hvorfor du foretrækker denne kaffemetode over andre i kommentarfeltet nedenfor.

Sådan deltager du:

1. Stem på din favorit metode

2. Fortæl os hvorfor denne metode er din favorit i kommentarfeltet

3. Kryds fingre!

Konkurrencen slutter d. 20. april, hvor vi finder tre vindere, der hver især får én termokande i én af de tre farver. Læs vilkår og betingelser her.

Espressokande
Filterkaffemaskine
Stempelkande
Aeropress
Elkedel (til Nestcafé)
Espressomaskine
Jeg drikker ikke kaffe
Andet (Uddyb i kommentarfeltet)

(64) kommentarer

• PRO
    Tømrerfirmaet Thomas Harbo
    4 år siden
    Til dagligt drikker jeg kaffe fra espresso maskine, to tryk om morgen og så er der til det store termokrus, og så er det også nemt lige at lave en enkel kop kaffe når man kommer hjem fra en hård dag på arbejde. I varevognen har jeg en handpresso maskine hvis jeg er kaffe trængende så kan jeg altid få en god kop kaffe.
    Fremhævet svar
  • Mathilde
    4 år siden

Drikker kun kaffe en sjælden gang, og så er det gerne helt almindelig filterkaffe

• charliekapow
    4 år siden

kapsel, nemt og hurtigt.

• PRO
    AL-vinduet aps
    4 år siden

smag og hygge

• PRO
    Århus Tømrerfirma ApS
    4 år siden

Jeg drikker kakao - det kan termokanden nok også bruges til.

• PRO
    Tømrermester Trine Callesen
    4 år siden

Elsker bare kaffe

• Laila Bindzus
    4 år siden

filter kaffe , det har altid fungeret her og vi i huset synes bedst om den metode

• vivihebs
    4 år siden
    ELSKER espresso med varm mælk
  • PRO
    Rug Solid
    4 år siden

Jeg elsker Nesquick kaffe :)

• PRO
    Malerfirma Jan Larsen
    4 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}4 år siden

kan godt li stempelkande

• PRO
    Thomas Rostgaard von der Maase
    4 år siden

stempelkande holder

• PRO
    AH Byg ApS
    4 år siden

Pga smagen!

• PRO
    ABC Byg Næstved
    4 år siden

Det er sådan vi bedst kan lide kaffen :)

• Stig Kristensen
    4 år siden

Stempelkande.

• Annika Olesen
    4 år siden

Jeg veksler mellem filterkaffe og en stempelkande. Filter i hverdagene fordi det er nemt (og der ikke skal vaskes op og fjernes grums!) og stempel i weekenden, hvor jeg har mere tid og genre vil nyde smagen mere - for stempel kaffe smager i min optik bedre. Især med friskkværnede bønner!

• PRO
    Human Design ApS
    4 år siden

Drikker Nespresso, hvor jeg kan vælge min kaffesmag efter mit humør

• PRO
    MME Gruppen ApS.
    4 år siden

Vi har stemt på en espressomaskine, da vi gerne vil have en stærk start på dagen :)

• Ditte
    4 år siden

Jeg er mest til filterkaffe fordi det er nemt og vanesag.

• PRO
    NICHBA-DESIGN
    4 år siden

espressomaskinen giver for mig flest muligheder for at varierer mit kaffe former. :-)

• PRO
    3D Inventar ApS
    4 år siden

stempelkaffe

• Martin Petersen
    4 år siden

Det bare bedst med filterkaffe :-)

• PRO
    Henriksen-total
    4 år siden

Jeg er meget kræsen, men har nu fundet den smag jeg kan lide.

• Kathrine
    4 år siden

Jeg har desværre ikke lært at drikke kaffe endnu ... men forbinder det alligevel kaffe med gode venner, hygge og afslapning.

• Lene Vestergaard
    4 år siden

Jeg har kaffe i huset og serverer det gerne for gæster, men holder mig personligt til te!

• Lisbeth Glud
    4 år siden

Jeg elsker min gode gamle filter kaffemaskine; den brygger en god varm kaffe og er fleksibel, for jeg bestemmer jo helt selv, hvilken kaffe der skal brygges af. Jeg brygger kaffe hver morgen til vores morgenkaffe men laver så stor en portion, at der er nok til vores eftermiddagskaffe - og hælder den på thermokande.

Får vi gæster brygger jeg naturligvis frisk kaffe. Et kaffebord med eller uden kage er nok det bedste samlingspunkt jeg kender, behøver ingen anledning og er altid det første jeg byder på, når der kommer uventet besøg.

• malouhogh
    4 år siden

Min favoritkaffe når jeg er hjemme er helt almindelig filterkaffe, fordi det er hurtigt og nemt, og fordi man kan få det i rigelige mængder på ingen tid. Hvis vi er ude i byen på en lækker cafe, nyder jeg gerne en cafelatte eller icelatte med karamelsirup. Håber jeg er den heldige vinder, så jeg kan servere kaffe for mine gæster med stil, også selvom det bare er helt almindelig oldschool filterkaffe uden alt muligt fancy pancy. Krydser hvad der krydses kan og håber

• astridmh
    4 år siden

Jeg drikker ikke kaffe, men laver til min mand og så er det espressomaskine men hvis tiden er der, espressokande

• Camilla Mæhlisen
    4 år siden

Jeg elsker stempelkaffe i weekenderne, hvor der er god tid til at nyde en lækker morgenmad og god kaffe i godt selskab :) Hvis jeg er tidligt hjemme i hverdagene nyder jeg at lave en kande god økologisk filterkaffe :)

• PRO
    By Tika
    4 år siden

Med min elkedel har jeg altid en hurtig kop kaffe, når det er tiltrængt :)

• Hanne Jensen
    4 år siden

Jeg kan godt lide en god kop kaffe med de rigtige bønner og så en fin kande til så passer det sammen

• Valentina Andersen
    4 år siden

espressokande er egentlig bedst!

• PRO
    Murerfirmaet Wulff Byg ApS
    4 år siden

Drikker vand.

• PRO
    Havearkitekt Frank Kirkegaard
    4 år siden

godt og nemt

• PRO
    Gardinbilen
    4 år siden

Drikker helst filterkaffe, med mindre kunderne byder noget andet - fx et godt glas postevand :o)

• sillewk
    4 år siden

Elsker at dele en stempelkande med mine veninder en mandag aften!

• André
    4 år siden

Der er rigtig meget fuss omkring kaffe og på en måde forstår jeg det egentlig godt. Det er vel lidt ligesom vin enthusiaster. Der mange forskellige typer, priser, smage og måder at lave den på... Og alle har deres favorit. Men hjemme hos mig er der ikke så meget fuss, så længe jeg bare får min morgenkaffe frisk fra filterkaffemaskinen. Den er mildt og rund og vigtigst af alt så har den den perfekte temperatur.

• PRO
    Lamo Byg
    4 år siden

Nemt Nemt Nemt

• PRO
    CeeDesign
    4 år siden
    Jeg har stemt på filterkaffe, da det er det jeg bruger til dagligt, men når jeg skal forkæle mig selv står den altså på stempelkaffe med en rigtig god bønne.
  • cigena
    4 år siden

Jeg ELSKER kaffe og har senest investeret i en lidt dyre espressomaskine, så jeg kan nyde lækker kaffe i hverdagen. Dog har vi tit store forsamlinger da vi er en lidt større familie med delebørn, forældre og bedsteforældre og der bliver den gode gamle filterkaffe taget i brug og vi har typisk 2-3 termokander i gang på bordet :)

• PRO
    Aestetik - Sundhed - Marikkes Hus
    4 år siden

Bulletproof kaffe er mit klare valg. Stempelkaffe med lidt kokosolie uden smag og smør uden salt, skummet i en mælkeskummer ... mmmmums og velbekomme

:-)

• PRO
    Glarmester Schlæger A/S
    4 år siden

Det smager bedst.

• PRO
    TOTAL BYGGESERVICE
    4 år siden

drikker det hver dag

• PRO
    Tømrerfirmaet C. Thaysen Byg
    4 år siden

kan ikke tåle det :-)

• mlls64
    4 år siden

Drikker filterkaffe til dagligt, nogle gange kommer jeg kaffebønder i en gryde med varmt vand og filtrerer det, men når det skal være en ekstra god kop kaffe, tager jeg min gamle madam blå frem.

• PRO
    Peter Hougaards Tegnestue
    4 år siden

Jeg foretrækker at kaffen er friskmalet, da den så altid er frisk og lige det jeg ønsker nu.

• ulla248
    4 år siden

Jeg drikker helst Nescafe da det er nemt og kaffen bliver ikke kold når jeg putter mælk I. Jeg kan lide smagen af Nescafe gold, det er ikke alle mærker der smager lige godt.

• Louise Sørensen
    4 år siden

Hvad man foretrækker og hvad det bliver i dagligdagen er desværre for mit vedkommende 2 forskellige ting - i hverdagens travlhed er det ofte bare en kop instant kaffe, der bliver brygget direkte i min kop, mens jeg i sandhed drømmer om en kop lækker friskmalet kaffe med lidt mælkeskum på toppen. Det bedste var en dag, hvor min kære mor stod for at kværne kaffen og i samme stund endte med at tabe en del af kaffen ud på gulvet - hele køkkenet blev fyldt med den skønneste duft af nymalet kaffe fra Cuba. Sikke en dag! Intet er skidt uden det er godt for noget andet :)

• Houzz Danmark Afstemninger
    Forfatter
    4 år siden

Tusind tak for jeres deltagelse og kommentarer. Konkurrencen er nu slut og vi har udtrukket tre vindere, som alle får besked direkte via email og modtager en termokande i en af de tre farver. Tillykke til Mai Petersen, Tømrerfirmaet Thomas Harbo og André. Vi offentliggør vores næste konkurrence på onsdag - stay tuned!

• Houzz-bruger-ID-498963125
    5 måneder siden

Filterkaffemaskine, morgen og eftermiddag, Espresso om aften. ☕️💖

• Pia Hansen
    5 måneder siden

jeg elsker at vågne op til duften af kaffe, det er simpelthen dagens højdepunkt, når jeg kan sætte mig ind i stuen men en kop nybrygget kaffe lavet på rigtige bønner, der dufter i hele huset og smager himmelsk, det giver mig et stort smil på mine læber og dagen starter så dejligt :D

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.