juliebhansen

Er børneværelset for småt eller kan vi være kreative med pladsen?

Julie1988 H.
7 år siden
sidst ændret:6 år siden

Vi har kig på en lejlighed på Nørrebro i Kbh, som vi er meget interesserede i. Vi er et par i slutningen af 20'erne uden børn, men vil gerne have muligheden for at vores nye hjem kan rumme to børn på sigt. Vi synes egentlig at den lejlighed vi har fundet er ret perfekt - der er bare et problem: børneværelset. Lejligheden har et fantastisk køkken, køkken alrum og stue. Soveværelset er ok i størrelse, det eneste vi er i tvivl om er altså størrelsen på børneværelset som er det øverste på plantegningen nedenfor og som måler 2,54 x 2,31. Er der en kreativ sjæl eller arkitekt, som kan komme med gode ideer til hvordan man kan indrette det mindste af rummene i lejligheden så det på sigt kan huse to børn? Eller er det helt umuligt tænker i? Glæder mig til at høre fra jer.


(10) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.