peterhemmet

Hjælp til swimming pool

Mikkel Rasmussen
7 år siden

Er der nogle ting jeg skal tænke ekstra godt over ved anskaffelse af en swimming pool? Er der nogle regler eller andre essentielle faktorer der spiller ind?

Det er begrænset hvad jeg selv kan læse mig til på nettet, så håbede at nogle af jer havde nogle erfaringer vedr. dette.


Vanishing Edge · Mere information

(5) kommentarer

  • PRO
    SPEKTRA
    7 år siden

    Prøv at tjecke Pinterest...container swimming pools. Pools lavet af brugte skibscontainere, eller nye. Ny 40 fods container koster ca. 36.000! og du har en "skal" der kun skal have liner som du kan købe hos DenForm Lux A/S

  • PRO
    Skovhavens VVS
    7 år siden
    Find ud af om der i dit område kræves byggetilladelse til Pool. Sørg for god sandfilter og pumpe. Det kan ofte betale sig med en luft vand varmepumpe til opvarmning. der kan også suppleret med solceller eller solvarme. Hybrid paneler fungerer fint og reducerer driftsomkostningerne. Mvh.
    Michael.
    40254705.
  • PRO
    RJ Arkitektur
    7 år siden

    Find en dygtig havearkitekt, som f.eks. Designhaver.dk. De kan lave et skitseforslag til dig over din have, og sørge for at det fremstår som en helhed, og derved optimere din investering, så den har størst mulig værdi.

  • Mikkel Rasmussen
    Forfatter
    7 år siden

    Hej alle.

    Mange tak for jeres hjælp. Har nu været inde på Pinterest og tjekke det ud, det ser godt nok rigtigt fedt og innovativt ud!

    - Hvor finder jeg ud af om jeg skal have byggetilladelse? Solceller har jeg allerede, så skal bare have koblet den til min vand varmepumpe.


    RJ Arkitektur: Tak, jeg må lige ind og kigge på deres arbejde, men det vil helt klar give mening at få det til, at fremstå som en helhed. Det giver vel også huset mere i værdi.


    Vh

  • PRO
    J-A-T
    7 år siden

    Man skal være opmærksom på at spildevandet fra rensning af filter skal bortledes separat.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.