trine_pro

Beskriv din foretrukne madkultur og vind et knivsæt fra Global NI

Både Kristi himmelfartsdag og pinsen nærmer sig, og det betyder et par ekstra fridage med tid til selvforkælelse og masser af god mad. Uanset om du er mest til det italienske køkken eller foretrækker den asiatiske madkultur, er et godt knivsæt det bedste udgangspunkt for et velsmagende måltid.

Derfor vil vi gerne give en heldig vinder muligheden for at vinde et lækkert knivsæt fra Globals nye serie Global NI bestående af hele 6 køkkenknive - en kokkekniv, en brødkniv, en universalkniv, en hakkekniv, en grøntsagskniv og en urtekniv - til en værdi af 5.149.70 kroner. Fortæl os om din foretrukne madkultur ved både at stemme og kommentere nedenfor.

Sådan deltager du:

1. Stem i afstemningen

2. Skriv en kommentar i kommentarfeltet

3. Kryds fingre!

Konkurrencen slutter d. 19. maj.

Se vilkår og betingelser her.

Nordisk madkultur
Asiatisk madkultur
Mellemøstlig madkultur
Afrikansk madkultur
Nordamerikansk madkultur
Sydamerikansk madkultur
Andet

(193) kommentarer

• PRO
    Fritidshus

asiatisk mad

• lutnia

Det italienske køkken - skuffer aldrig.

• camilla_risholt

Nordisk fordi at det indeholder gode råvarer som også er til at få fat i og Nordisk fordi at jeg kender det og jeg ved hvad der kan sættes sammen og hvad der kan erstatte de råvarer som jeg ikke kan lide (jeg må indrømme at jeg er lidt kræsen og jeg spiser absolut intet med ost)

• Gitte Klem

Italiensk mad har altid været en favorit :)

• PRO
    Bo Til Leje

asiatisk mad

• Ma Lu

Mmmm, asiatisk mad er lækker... Curry, ris, masser af grønt, kokosmælk... Sundt og godt! :-) :-P

• PRO
    ThermoLogica

græsk mad

• PRO
    PRO Elteknik

Elsker Nordisk mad :o)

• PRO
    Isolex ApS

har taget kokkeskole i Thailand

• PRO
    Nettoline Rødekro

Grillmad med venner

• PRO
    NDH Belægning

Grill mad en sommeraften

• Kaflbafl
    Det skifter konstant hvad jeg hælder til. lige nu er spansk, sydamerikansk og cubansk inspirationen. det skyldes nok den kommende sommer :)
  • PRO
    ARTTILES

Nordisk madkultur

• PRO
    Trekantens Tegnestue

Alt madkultur er godt

• Lone Hansen

Nordisk køkken skabt af sæsonens råvarer :-)

• PRO
  • PRO
  • Ditte

asiatisk

• Laila Bindzus

jeg er mest til den nordiske , men er altid med på at prøve noget nyt og lækkert

• charlotte81

Den Nordiske madkultur er anderledes, berigende og nyskabende hele året rundt og det er de elementer der gør den så fantastisk.

• PRO
    Tønder Farver

Jeg kan godt lide asiatisk, da det smager supergodt

• myminigarden

Det nordiske køkken med lokale råvarer :)

• PRO
    OBUZI

alt

• PRO
  • PRO
  • PRO
    Martin Moore Illustrations

Det nordiske køkken ;)

• PRO
    Søndersø Malerfirma

lækker nem mad.

• PRO
  • PRO
  • PRO
  • Camilla Hovej

Helt klart Nordisk :)

• PRO
    Svanninge Malerforretning

spansk inspireret mad

• raundall

Asiatisk

• dam_olsen

Elsker det enkelte Italiensk køkken med meget få og udsøgte råvarer. Fx hjemmelavet pasta med tomatsauce lavet af: solmodene tomater, løg, smør og med masser af frisk basilikum eller EN MARKSVAMPE SAUCE MED PERSILLE OG FLØDE. Mums

• Anders Clausen

Fransk madkultur er min farvorit. Sprød flute med en lækker ost, pålæg fra slagteren, pesto eller frugter kan man altid klemme ned til hvert måltid. mmmmm...

• Inge Hougaard

Thai, tyrkisk, dansk, italiensk jeg kan ikke lige bestemme mig Men friske råvarer, grønsager, krydderier og så er jeg vild med fisk..... Jeg krydser fingre.

• PRO
    Poulsen Byg & Renovering

stegtflæsk med persillesovs

• PRO
    Lebæk A/S

stegtflæsk med persillesovs & tarteletter

• PRO
    Altan Alferne

de bedste råvarer tilberedt så enkelt som muligt

• PRO
  • PRO
    K. Thomsen Vvs Aps

Nordisk mad

• PRO
    Møllers Stuk

Thai mad er super

• PRO
  • PRO
  • Kirsten Iversen

Asiatisk mad er fantastisk. Kinesiske forårsruller mm. Synes rigtig godt om global knive. Har strygestål og et par knive. .....

• PRO
  • PRO
    &Woodlab

Elsker den nye nordiske madkultur.

• Houzz Danmark Afstemninger

Tusind tak til alle som har deltaget i konkurrencen! Vi har nu udtrukket vinderen - stort tillykke til Sussie A. B. Skovdal, som kan se frem til at modtage et flot knivsæt fra Global NI. Vinderen er kontaktet direkte via email. God weekend alle sammen!

• Pia Hansen

tillykke til den heldige vinder :-)

• Houzz Danmark Afstemninger

Tak til alle som deltog i konkurrencen! Vi har netop lagt en ny og spændende konkurrence op, hvor den heldige vinder får 6 smukke kopper og en kande fra Kähler. Deltag her!

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Ved fortsat brug af denne side eller app, accepterer jeg, at Houzz-gruppen bruger cookies og lignende teknologier for at forbedre produkter og tjenester, for at give mig relevant indhold og gøre min oplevelse personlig. Læs mere.