kksisolering

Fra skrot til slot

KKS ISOLERING
7 år siden

Ejeren af dette hus estimerer at ny facaderenovering giver en værdistigning til huset på 1 millon kroner.

(14) kommentarer

  • Trine Nyborg
    7 år siden

    Hold da op en forvandling - det ligner et vaskeægter liebhaver-hus med den nye facade!

  • Morten B.
    7 år siden

    Lækkert. Hvad har det taget at udføre sådan en stykke arbejde?

  • PRO
    KKS Danmark
    7 år siden

    Hej Morten

    denne sag har taget 4 uger

  • PRO
    KKS Danmark
    7 år siden

    Denne facade er isoleret med Kingspan

    med en ekstraordinær isoleringsværdi

  • Morten B.
    7 år siden

    tak for hurtig svar. Er imponeret over den store værdistigning og i det hele taget hvordan huset tager sig ud efter sådan en omgang. Ja, det ligner jo næsten to forskellige ejendomme, hvis ikke det var for de genkendelige vinduer :-)

  • PRO
    KKS Danmark
    7 år siden

    Hej Morten

    det er selvfølgelig områdebestemt, hvor stor værdistigningen bliver, huset her ligger i et meget attraktivt område, og som du ser af foto, så det noget slidt ud.

  • Ditte
    7 år siden

    Det ligner at taget også er lavet nyt, mere sort at se på... kan det passe :)?

  • PRO
    KKS Danmark
    7 år siden

    Hej Ditte

    taget er ikke nyt, men flittige ejer har malet træværket.

  • Mikkel Rasmussen
    7 år siden

    Hold da op! Det er godt nok blevet flot.

    - Ift. isolering, så har jeg ikke hørt om det produkt før. Er der noget specielt ved den, siden værdien er så god?

  • PRO
    Møller Nielsens Tegnestue
    7 år siden

    @Mikkel - Vi har også brugt Kingspan isoleringen i nogle projekter og da den isolerer ca. dobbelt så godt som eks. mineraluld, er det en effektiv løsning hvor huset får en god isoleringsevne uden at væggene bliver alt for tykke og klodsede. På billederne kan det faktisk ses hvordan vinduerne ligger trukket længere tilbage efter at facaden er isoleret - med et mere traditionelt isoleringsmateriale ville isoleringen være op til dobbelt så tyk (hvis samme isoleringsværdi) og det ville se noget fjollet ud.

    Man kunne så have valgt at flytte vinduerne med ud så de flugter mere med den nye facade, men det er der selvfølgelig en ekstra udgift ved, og med Kingspanisoleringen bliver det en acceptabel løsning at lade vinduerne sidde i ovenstående eksempel.

    Jeg er enig med de øvrige kommentarer om at det er placeringen af huset som er mest afgørende for hvor meget merværdi en efterisolering (og en forskønnelse af facaden!!) vil give. Men godt håndværk og de rigtige løsninger er også faktorer som det er væsentligt at have styr på!

  • PRO
    KKS Danmark
    7 år siden

    Enig i ovenstående - man skal vælge den rigtige isolering til projektet, vi laver også facadeisolering med Træfiber isolering og puds, især til nye huse og huse med bindingsværk.

  • Mikkel Rasmussen
    7 år siden

    Mange tak for uddybende svar, jeg blev bestemt klogere på området.

    Var ikke klar over, at der var så meget forskel på isolering, troede mere eller mindre det var det samme på kryds og tværs af producenter.

  • PRO
    KKS Danmark
    7 år siden

    Desværre vurderes isolering som oftes på lamda værdier og ikke på funktionsværdier, som har stor betydning for huset åndbarhed og


    Indeklima generelt - se evt. Mere på KKS-Woodfiber.dk

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.