introinred

Golv på balkongen

Minna Torstensson
7 år siden
sidst ændret:7 år siden

Hej! Jag har en jättefin balkong som jag älskar, men jag har ett litet dilemma - jag vet inte hur jag ska göra med golvet på balkongen. För tillfället är det cement som grund på golvet, men jag skulle gärna hitta något lite roligare som golv. Är det någon som har nåt tips?

Brännkyrkagatan 66 september 2015 · Mere information

(8) kommentarer

  • PRO
    Gröndals Sten & Kakel
    7 år siden

    Jag tycker att det är fint med keramik, det är lättare att underhålla också :)

  • Sophie I
    7 år siden

    Kanske du kan lägga en fin plastmatta av något slag? Har sett vissa balkonger som har konstgräs, det är ganska coolt!

  • mariannese
    7 år siden

    Om du vill ha trägolv finns det många trallgolv i form av plattor som är enkla att sätta ihop.

  • PRO
    MLA Arkitekter AB
    7 år siden

    Jag tycker ni skall köra på Lärkträ, underhållsfritt, grånar snyggt och är väderbeständigt.

  • PRO
    Golv & Mattvaruhuset AB
    7 år siden

    Vi har flatvävda altanmattor i både antracit och natur som är mycket lämpliga och snygga.

  • PRO
    Design by Cement
    7 år siden

    varför inte ytbehandla cementen och behålla den

  • PRO
    Haninge Terrazzogolv AB
    7 år siden

    Kanon fint

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.