AFSTEMNING: Hvad er den primære farve i dit køkken?
Houzz Danmark Afstemninger
6 år siden
sidst ændret:5 år siden
Creme/beige
Orange
Grå
Blå
Gul
Rosa
Rustfrit stål
Grøn
Hvid
Rød
Lilla
Sort
Andet
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(32) kommentarer
CeeDesign
6 år sidenRelaterede diskussioner
Hvilket gør-det-selv projekt er du mest stolt over?
Kommentarer (7)Dette hjemmebyggede spisebord, som oprindeligt bare var designet til vores eget køkken, biksede vi sammen på Godsbanens træværksted i Aarhus. Bordet endte med at vinde 1. pladsen til ILVAs Designpris 2014, og var en af anledningerne til at stifte den virksomhed vi har i dag – så det kan vi vist godt være stolte af :-)...Se flereAFSTEMNING: Hvad er dit bedste tip til at gøre små rum større?
Kommentarer (6)Vores stuen har rimelig mange funktioner. Sofa/tv stuen, lille kontor til kæresten også skal der engang imellem være plads til et spisebord der kan slås ud. Vi har valgt at holde det så enkel som mulig og sortere meget ud. Så det ikke ser proppet ud....Se flereBelysning i køkken med skråvæg
Kommentarer (8)Vi har også køkken med skråvægge. Og for at få godt lys, uden at det kommer skygger.... Så har vi hængt en lille skinne med to små spot på, der lyser hver sin vej, lige over vores skråvindue. På den måde har vi godt lys til madlavning og lysene er sat højt nok oppe, til at det ikke er nogen der kommer til at stå foran lyset og skygge for det. Ledningen har vi gemt i hvide plastik rør, som går langs kanten og nærmest går i et med væggen. På den måde ser det mer roligt ud, og hvis det er, så kan man også vælge at bruge spots i samme farve som væggen. Det kommer jo helt an på smag og behag, om det skal være sorte, og evt med svingarm , som er meget populært pt, men kan også fylde for meget i et lille køkken.......Se flereideer til køkkengulv
Kommentarer (10)Det ligner at retningen af brædderne ude i køkkenet går modsat af dem i stuen, så du vil nok ende op med 2 typer gulv-look uanset hvad (medmindre du vil skifte det hele). Når det er sagt synes jeg sagtens man kan have to typer gulv uden det gør noget. En nem og funktionel løsning ville være at lægge et nyt gulv ovenpå det eksisterende i køkkenet, eks. vinyl eller linoleum, og så separere køkkenet fra stuen vha. en liste som f.eks. her: Jeg synes heller ikke det gør noget hvis de to gulvtyper er markant forskellige: Den lidt mere pro løsning ville være en usynlig overgang. Hvor svært/nemt dette er ved jeg dog ikke, men flot ser det ud: Hvis du ender med (rigtig) træ i køkkenet, kan jeg anbefale at du maler dem som overfladebehandling. Det er relativt nemt at rengøre, og det giver en intentionel forskel mellem de to gulve, som er pænere end to gulve der næsten ligner hinanden - men så alligevel ikke. Hvis du går med maling ville jeg gå efter en 'praktisk' farve, så f.eks. grå (eller en hvilken som helst reel farve), eller et mønster:...Se flereTrine Nyborg
6 år sidenKnopp VVS
6 år sidenCeeDesign
6 år sidenCeeDesign
6 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}6 år sidenHedegaard VVS
6 år sidenKompleet Bygning & Inventar A/S
6 år sidenBRANKA LUGONJA Artdesign
6 år sidenHøilund Byg
6 år sidennettoline Fyn
6 år sidenJette Dyrholm Indretningsarkitekt M.A.A.
6 år sidenNettoline Kruså
6 år sidenHolse Byggeteknik
6 år sidenByggefirmaet Lindgaard Nielsen
6 år sidenGulv & Malerfirmaet Holmedal Gulve
6 år sidenKlahn Arkitekt- og Byggerådgivning
6 år sidenFyens Køkkencenter
6 år sidenMalermester Per Vigel
6 år sidenKøkkencenter Søborg
6 år sidenMurerfirma Bent Klausen
6 år sidenVilsund Køkkencenter
6 år sidenHolstebro Køkkencenter ApS
6 år sidensilkeplanter.dk