trine_pro

AFSTEMNING: Bruger du miljøvenlige rengøringsprodukter?

Anvendelsen af miljøvenlige og grønnere produkter synes at have en stigende interesse i den danske husholdning, både når det kommer til den mad, vi lægger i indkøbskurven men også det tøj vi køber. Når det kommer til noget, der er en smule mere niche, så som rengøringsprodukter, er du så gået helt grøn eller holder du dig til almindelige rengøringsprodukter?

Hvad end du udelukkende køber miljøvenligt opvaskemiddel, foretrækker at alle dine rengøringsprodukter er af den grønne slags eller holder dig til almindelige produkter, kunne vi godt tænke os at høre om det! Stem i vores afstemning og fortæl os mere om dit forbrug i kommentarfeltet!

Stainless Steel Drawers and Roll-Out Shelves from Dura Supreme · Mere information

Ja, alle mine rengøringsprodukter er miljøvenlige
Ja, men kun med nogle af produkterne
Nej , da det ikke rigtig betyder så meget for mig
Nej, da de ofte er dyrere end de normale produkter
Andet (fortæl os mere i kommentarfeltet)

(2) kommentarer

  • Maj-Brit Jensen
    7 år siden
    Alt hvad vi bruger til rengøring og personlig pleje er økologisk. Vi har det sådan at hellere bruge få økologiske produkter end mange kemikalier ☺ det er bedre for både os og miljøet
  • PRO
    nettoline Fyn
    7 år siden

    Miljø og Øko- produkter er det naturlige valg

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.