trine_pro

Hvordan ville du reagere, hvis dine voksne børn har dårlig smag?

Den store dag er kommet, og dine børn er endelig flyttet fra reden og er klar til at skabe deres egen tilværelse i et nyt hjem. Men hvordan reagerer du, når du opdager, at måden, de har indrettet sig på er helt ved siden af det du forbinder med god smag? Det kan være farven på sofaen, musikplakaterne, der hænger overalt, eller det store, mønstrede tæppe, der fylder det hele og ødelægger harmonien i rummet?


Mollie Ranize for Teen Project · Mere information

Jeg lader dem have deres egen smag
Jeg hjælper dem ved at dele mine meninger og idéer til smagfuld indretning
Jeg ringer efter en indretningsdesigner
Andet (uddyb i kommentarfeltet)

(3) kommentarer

  • PRO
    nettoline Fyn
    7 år siden

    De skal selv bestemme

  • PRO
    Dansk Tømrerentreprise
    7 år siden

    jeg deler mine meninger med dem.

  • PRO
    Møller Nielsens Tegnestue
    7 år siden

    Jeg vil selvfølgelig diskutere design, smag, indretning, politik og meget andet med mine børn (den ældste går i 4., så de er ikke helt voksne, men hellere begynde tidligt) - men med respekt for at der kan være forskellige holdninger og opfattelser. Måske har de fat i den lange ende og kan lære os noget?

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.