Har du hjemmet til en Houzz Tour?
Houzz Danmark Afstemninger
6 år siden
Fremhævet svar
Sorter efter:Ældste
(25) kommentarer
mortiljuliefisen
6 år sidenJulle Petersen
6 år sidenRelaterede diskussioner
Velkommen til betaversionen af Houzz Danmark - kom og sig hej!
Comments (5)Jeg har længe benyttet mig at Houzz til inspiration og elsker også være en del af debatten, så folk med mindre erfaring og mangel på kreativitet kan få hjælp og vejledning til det de søger. Jeg har lige opdateret min Houzz app og blevet en del af det danske forum, men er stadig intereset i at deltage i den internationale discussiongroup. Kan det på nogen måde lade sig gøre. Det er for mig meget interresant at følge med i den amerikanske boligindretning og exterior forandring. De flese herhjemme i Danmark synes for mig at have styr på indrening og de forskellige tendenser. Jeg elsker også den enkelte scandinaviske boligindretning men ønsker stadigvæk at følge med i den amerikanske boligindretning. På forhånd tak for hjælpen!...Se flereDel jeres tricks i og omkring hjemmet!
Comments (4)Jeg har fire forskellige vaskekurve - en til sort, en til hvidt, en til kogevask og en til farve. Sparer mig tid og giver mig overblik over hvad der trænger til at blive vasket mest. Bare et lille hverdagstip ;-)...Se flereAfstemning: Har du pejs eller brændeovn i hjemmet?
Comments (0)Kulden er for alvor kommet til Danmark og det betyder uldne sokker, varme jakker og en masse tid indenfor i varmen. Når det handler om varme, er du så den heldige ejer af en pejs eller brændeovn til at lune dig ved?...Se flereHar brug for gode ideer til et lille bitte toilet
Comments (6)Jeg har lige nogle spørgsmål: Hvor omfattende skal renoveringen være? En total-enterprise af et københavner-toiletter koster jo gerne 100.000 kr og opefter. Eller snakker vi mere en udskiftning af VVS og opsætning af fliser? Hvad er de konkrete problemer som irriterer ved det nuværende badeværelse? Er det ikke hyggeligt nok/for lidt plads at bade/håndvasken for lille/manglende opbevaring etc... Er der noget plads at hente i faldstamme-væggen? (kan se der også er en udsugningkanal? - hvor meget fylder den?) Hvordan ser køkkenet/modstående rum ud? Ville det f.eks. være en mulighed at flytte døren som her?: (Eller over på den væg der er 72 cm (østvæggen)?) Til dine konkrete spørgsmål : Der har været et tidligere indlæg om fliser og fuger [her[(https://www.houzz.dk/forum/fliser-til-badevaerelse-kender-du-til-nogle-fine-dsvw-vd~4004857?n=9), hvor du måske kan finde noget inspiration, men generelt vil jeg sige store, matte, rengøringsvenlige fliser på gulvet (så ingen kommer til skade), og så er vægfliserne en lidt mere åben arena af valgmuligheder, især når der er et vindue med dejligt lysindfald. I mit københavnerbad (kan ses [her[(https://www.houzz.dk/forum/lille-bitte-badevaerelse-dsvw-vd~4035713?n=16)) bader jeg lige når jeg træder ind i rummet/foran toilettet og vasken (det er lidt foran det hele når badeværelset er så lille :)). Dvs. jeg har 73 cm i badediameter fra vaskekanten til væggen. Jeg har absolut ingen problemer med det - jeg har blot et badeforhæng foran døren, og så bliver det hele lidt til mit badeområde, hvilket fungerer upåklageligt. Mit badeværelsesgulv er i øvrigt nedsænket en smule, så man træder et lille trin ned, og der derfor ikke løber vand ud under døren. Mht. håndvasken så ville jeg måske anbefale en sidevask som i eksemplet nedenunder, for at bruge pladsen bedst muligt: Jeg har i øvrigt vedhæftet plantegningen for det badeværelse som inspiration - mange har nemlig den omvendte bad/toilet-fordeling. Mht. til håndværkere kan jeg ikke hjælpe dig. Jeg tror jeg har en håndværkerforbandelse over mig, og de ender altid med at lave noget lort/gå konkurs/stjæle mit værktøj....Se flereBRANKA LUGONJA Artdesign
6 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}6 år sidenLea Hokland
6 år sidenLea Hokland
6 år sidensys77
6 år sidenBettina Jensen
6 år sidenmajkengs
6 år sidenBerit Albeck
6 år sidenpernille_rix
6 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}6 år sidenTinnaogallan
6 år sidenRoundsdesign
6 år sidenRoundsdesign
6 år sidenRUMraketten
6 år sidenRUMraketten
6 år sidenNina Stilling
6 år sidenBent Falk
6 år sidenKathrine Lundgaard
6 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}6 år sidenHaughus Gods Antik & Kræmmermarked
6 år sidenmail7432
6 år sidenSidst ændret: {last_modified_time}6 år sidenmail7432
6 år sidenNicklas Stenfeldt
6 år sidenMarianne P
6 år sidenHouzz Danmark Afstemninger
6 år siden

Flere diskussioner
Interior by Daniélle Bertelsen