tinnaogallan

Kan man søge om forskellige tilladelser hos kommune for samme projekt?

Tinnaogallan
7 år siden

Vi skal til at bygge om i vores nyerhvervede lejlighed og skal have flyttet køkkenet fra ét rum til et andet. Det kræver tilladelse fra kommunen, så langt så godt..

Dog har vi fået muligheden for at inddrage noget af loftrummet ved siden af vores lejlighed til det kommende køkken. Vi er dog bange for at Frederiksberg kommune vil sige nej til forslaget og vores dilemma er derfor: Kan man godt sende to ansøgninger ind? En hvor vi bare ansøger om at flytte køkkenet til det andet rum OG en anden, hvor vi både beder om tilladelse til at flytte det OG medtage loftrummet til køkkenet (med alt hvad det indebærer af isolering og nye vinduer). Eller kan man kun have en tilladelse for samme projekt på en gang? Frygten er, at det i så fald vil trække i langdrag og vi vil gerne gang så hurtigt som muligt.

Glæder mig til at høre jeres svar!

(1) kommentar

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.