rosenkia

Arkitekt/design hjælp til udbygning badeværelse.

kia rose
7 år siden

Vi har netop købt en lejlighed, hvor vi skal fjerne en væg mellem køkken og værelse for at få åbent spisekøkken. I den sammenhæng overvejer vi, når nu vi er igang at lave badeværelset større. Det er 1 m x 4 m og super upraktisk da man går igennem "brusekabinen" forbi en lille vask til toilettet. Vi ønsker os et stort bad, da vi har to små børn og gerne vil have pusleplads og vaskemaskine og plads til at være derinde når drengene skal i bad og alt sådan noget.

Vi har tænkt på to mulige løsninger:

1. Tage en kvm fra køkkenet og lave en brusekabine så man ikke skal træde igennem våde fliser efter bad. Men vil ikke give os et stort dejligt bad med plads til vaskemaskine/puslebord

2. tage ca 0,5 x 3 m ind i soveværelset og få brusekabine og vaskemaskine med pusleplads på den side. Lave et væghængt toilet et stort vaskeskab med opbevaring. Det vil give et dejligt stort bad, men vil det se mærkeligt ud af klippe den del ud af soveværelset?

Er der nogen der har en bedre ide? eller kan komme med nogle gode råd?

Her er et billede af badet, den originale plantegning, de to ideer (ide 2 og 1)

Alle ideer /råd modtages med kyshånd :)




(6) kommentarer

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.