lisbetlark

Radiator hider

lisbetlark
7 år siden
sidst ændret:7 år siden




FØR:

Radiator hider and small hidden book storing for small apartment · Mere information


EFTER:


Radiator hider and small hidden book storing for small apartment · Mere information


Radiator hider and small hidden book storing for small apartment · Mere information

(7) kommentarer

  • lisbetlark
    Forfatter
    7 år siden

    Det er et par gamle sengegavle i træ, jeg har skilt ad / ombygget, genbrugt og dekoreret. Resten af sengen blev ødelagt i forbindelse med oversvømmelser. Men gavlene var fine, så dém genbrugte jeg sammen med smukke dele af andre møbler og ting fra kasserne i opbevaringsrummet med ødelagte og smadrede ting og minder fra et helt liv.

  • Morten B.
    7 år siden

    Imponerende stykke arbejde. Hvor kan de købes?

    lisbetlark thanked Morten B.
  • lisbetlark
    Forfatter
    7 år siden

    Hej Morten, tak for kommentaren. Denne radiatorskjuler ikke i masseproduktion. Den er specialdesignet og specialfremstillet / dekoreret af mig efter mål (160cm lang) og bygget ind under den eksisterede vindueskarm, til hvilken den er designet specielt, så den passer ind i rummet. Jeg arbejder også som internationalt anerkendt optisk illusionist, billedkunstner og møbelkunsthåndværker, mm, så den er ligesom en række af mine andre møbler et unika produkt, da jeg hånddekorerer direkte på møblet. Den er, som du også antyder, et enormt omfattende og tidskrævende stykke arbejde at udføre. Denne radiatorskjuler er i privateje, og så vidt jeg er orienteret desværre ikke til salg.

  • Morten B.
    7 år siden

    Mange tak for dit svar Lisbet. Simpelthen så smukt et stykke arbejde! Jeg har trykket følg, og glæder mig til at se hvad du laver og lægger op fremover :o)

    lisbetlark thanked Morten B.
  • Copy by TS
    7 år siden
    Fedt stykke arbejde og god inspiration for dem med radiator☺️
    lisbetlark thanked Copy by TS
  • lisbetlark
    Forfatter
    7 år siden

    Mange tak for kommentaren, Tommy.

    Der er stadig rigtigt mange mennesker, især i de charmerende, gamle små lejligheder / boliger, der er tvunget til at leve med de store, gamle, grimme radiatorer, - men så kan man jo "trylle" dem væk. Det bliver ikke min sidste radiatorskjuler, der er flere på tegnebrættet.

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.