michael_nielsen8

Kabinet til skab under trappe

Michael Nielsen
7 år siden

Hej

Hvem ved hvor man kan skaffe en 80 dybt kabinet til udtræk. Det til bygning af skab under en trappe!

(4) kommentarer

  • ptrisja
    7 år siden
    Sidst ændret: {last_modified_time}7 år siden

    Hej Michael

    Jeg er ikke 100% sikker på hvad det er du efterspørger.
    Er det sådan her du mener?:

    Eller er det mere sådan noget her du er ude i?:

    Og hvad er det du mangler? Er det udtræksskinner eller noget færdiglavet?

  • Michael Nielsen
    Forfatter
    7 år siden

    Hej. Det er som billede 1, tror det for os er den bedste løsning. Jeg er ude efter en færdig løsning, men hvis det ikke kan lade sig gøre, har jeg en tømmer, der kan lave det færdigt.

  • ptrisja
    7 år siden

    Mig bekendt er der ikke nogen færdigløsninger af den slags - der skal du nok have din tømrer-ven til at hjælpe dig med at bygge det fra bunden. Du kan selvfølgelig også lave det selv, hvis du er lidt fingernem. Der er nogle forskellige måder du kan gribe det an på:

    Løsningen ovenfor kræver lidt teknisk snilde. Der er nogle ting der skal passe sammen, og der skal laves nogle gedigne udtræk der kan holde til lidt af hvert. Der ville jeg nok hive din håndværker ind.

    En anden og mere 'færdiglavet' metode ville være at installere køkkenskabe/skuffer, i en løsning som nedenfor, men så vil de naturligvis normalt kun være max 60 cm dybe (medmindre du kan finde et køkkenfirma der har noget andet):


    Den billigste, nemmeste og mest pladsoptimerende løsning ville i stedet være at lave nogle store udtræksskabe på hjul:
    På den måde får du stadig samme effekt som skufferne, men slipper for drillende udtræksskinner, og for at være så præcis. En løsning som denne ville ikke tage så lang tid at lave, er billig i materialer, og resultatet kan ende med at blive ret 'usynlig':


  • Michael Nielsen
    Forfatter
    7 år siden

    Hej. Mange tak for dit svar. Det er helt i tråd med hvad jeg forventede. Der skal en tømrer til. Det går jeg igang med at finde ud af. :-)

    Michael

Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.