vanillasky_01

Hvor får jeg armaturer i børstet krom/stål der ikke koster en formue?

vanilla_sky
7 år siden
sidst ændret:7 år siden

Er det kun vola der laver laver armaturer i børstet krom eller stål til bad og køkken??? Har ledt overalt og kan intet finde!

alt andet er på plads, men vi kan ikke komme videre før vi har fundet armaturer!! Hvem kan hjælpe? Gerne med links :o)

(5) kommentarer

  • ptrisja
    7 år siden

    Med børstet går jeg ud fra at du mener mat. Det burde de have de fleste steder. Det kan være der kommer mere frem hvis du søger på "mat krom" eller "mat stål armatur". Jeg ved bl.a. at Bauhaus har sådan noget - og Harald Nyborg, hvis det skal være rigtig billigt. Vola er bestemt ikke de eneste der laver det :). Så prøv de lokale byggecentre/VVS-forhandlere - de burde have det.

  • charlotte81
    7 år siden

    VVS Fyn, Æblehaven 22, 5462 Morud..Martin der har firmaet ved alt om armature..tlf. 26152255

  • PRO
    Human Design ApS
    7 år siden

    Hvis du kontakter mig på telefon 21255315, kan jeg hjælpe med det rigtige design til gode priser. Vi hjælper også med leveringen.

    Ser frem til at høre fra dig.

    Hilsen

    Glenn P.

    Arkitekt / Human Design

  • PRO
    Human Design ApS
    7 år siden

    Link til katalogHD Katalog Rustfristål

  • Sofie Erlandsen
    7 år siden
    Adora laves en smule i børstet stål. Kan købes i Silvan og Bauhaus.
Sponsored

Reload the page to not see this specific ad anymore

Danmark
Tilpas mine indstillinger ved hjælp af cookies

Houzz bruger cookies og lignende teknologier til at tilpasse min oplevelse, give mig relevant indhold og forbedre Houzz-produkter og -tjenester. Ved at klikke på 'Accepter' accepterer jeg dette, som beskrevet yderligere i Houzz-cookiepolitikken. Jeg kan afvise ikke-essentielle cookies ved at klikke på 'Administrer præferencer'.